خبرگزاری کار ایران

محمد علی کریمی در گفتگو با ایلنا:

اتاق نیازمند تغییر است / ساختار ها باید تغییر کند

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۷۷

به دلیل سیاست های نادرستی که از سوی دولت گذشته به اجرا درآمد اقتصاد کشور آسیب دید و همین آسیب دیدگی موجب شد که بیش از 70 درصد صنعت با مشکل مواجه شوند.

رییس اسبق شرکت سهامی فرش ایران گفت: به دلیل سیاست های نادرستی که از سوی دولت گذشته به اجرا درآمد اقتصاد کشور آسیب دید و همین آسیب دیدگی موجب شد که بیش از 70 درصد صنعت با مشکل مواجه شوند.

محمد علی کریمی کاندیدای هشتمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تهران در خصوص نقش بخش خصوصی در توسعه اقتصاد، گفت: بخش خصوصی به دلیل سیاست های غلط دولت گذشته بسیار صدمه دیده است و امروز نیز پس از گذشت دوسال از عمر دولت روحانی همچنان با چالش های عمده ای مواجه است.

وی ادامه داد: باید سیاست های حمایت از بخش خصوصی واقعی در دستور کار قرار گیرد و اگر مسئولان امر در راستای بهبود به خوبی گام بردارند ما می توانیم شاهد حضور موفق بخش خصوصی در کشور های هدف باشیم.

رییس اسبق شرکت سهامی فرش ایران در ادامه صحبت های خود گفت: اتاق بازرگانی در راستای توسعه بخش خصوصی نقش کلیدی دارد و خوشبختانه بعد از گذشت سالها برای اولین بار فردی از بدنه بخش خصوصی بر ریاست اتاق ایران تکیه زده است اما باید تمام اعضای اتاق فعال بخش خصوصی واقعی باشند.  

کریمی خاطرنشان کرد: سئوالی که همواره طی این سالها از مسئولان اتاق بازرگانی دارم این است که چرا در برابر تصمیمات غلط دولت به طور شفاف و رسمی سخن نگفتند. من معتقد هستم که اگر رییس اتاق به مسائل آن زمان رسما گلایه می کرد شاید قطار تخلفات اقتصادی متوقف می شد اما متاسفانه شاهد چنین گلایه هایی نبودیم.  

این حامی بافندگان فرش در طی سالهای 76 تا 83 در خصوص تغییر ساختار در دوره هشتم اتاق بازرگانی نیز گفت: امروز تغییر یک اصل است و باید در این خصوص حرکت کنیم و البته این حرکت نیازمند مشارکت حداکثری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز