خبرگزاری کار ایران

محمدرضا بهزادیان در گفتگو با ایلنا:

تخریب را با تخریب پاسخ نمی‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۵۲۰

حاشیه سازی، انتشار اخبار دروغ، تصویرهای هدف دار، تهمت و توهین که برخی مطبوعات و رسانه های اینترنتی علیه خواستاران تحول آغاز کرده اند، جریان ناشناخته و تازه ای نیست و از همان آغاز جنبش تحول در اتاق های بازرگانی شاهد آن بوده ایم.

محمدرضا بهزادیان چهره پر آوازه تحول در اتاق های بازرگانی که در هشتمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی پس از چند سال محرومیت پا به عرصه رقابت انتخاباتی گذاشته است، اعتقاد دارد که تخریب را با تخریب نباید پاسخ داد.

بهزادیان در گفتگویی با ایلنا، تصریح کرد که حاشیه سازی، انتشار اخبار دروغ، تصویرهای هدف دار، تهمت و توهین که برخی مطبوعات و رسانه های اینترنتی علیه خواستاران تحول آغاز کرده اند، جریان ناشناخته و تازه ای نیست و از همان آغاز جنبش تحول در اتاق های بازرگانی شاهد آن بوده ایم.

رییس اسبق اتاق بازرگانی تهران افزود: برخی از این جملات و نشر اکاذیب اتفاقا چون برای تخریب توسط کسانی طراحی شده که جایگاه و اعتبار خود را در جامعه از دست داده اند، به سود تحول خواهان است و در افکار عمومی پایگاه فکری ما را تقویت می کند. از این بابت لازم است که از تخریب کنندگان و دروغ پردازان تشکر کنیم!!

بهزادیان تاکید کرد: ما به منشور تحول که بر اساس بالاترین موازین اخلاقی تدوین شده پایبند هستیم و زشتی کار تخریب کنندگان را با تخریب پاسخ نمی دهیم و قضاوت را به مردم می سپاریم که آگاه تر از همه هستند و با وجدان بیدار خود سره از ناسره تشخیص می دهند.

این فعال بخش خصوصی تصریح کرد: ما به آزادی مطبوعات اعتقاد داریم و بدیهی است مایل نیستیم واکنش ما به خبرهای کذب و شایعات منتشر شده در برخی رسانه ها تصور محدود کردن آزادی عمل آنان را به وجود آورد. با این حال روشن است که برای پاسداری از حقیقت، چنانچه دروغ پردازی ها و توهین ها به صورت برنامه ریزی شده ادامه یابد و موجب تشویش افکار عمومی شود، چاره ای جز اقدام حقوقی و قضایی نخواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز