خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در گفتگو با ایلنا:

پرداخت معوقات قطعه سازان از سوی دولت بهای خودرو را کاهش می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۲۵

سیاست های دولت در مورد تولید خودرو، روزانه تغییر می کند و سیاست ثلبتی برای آن وجود ندارد.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو گفت: پرداخت معوقات قطعه سازان از سوی دولت بهای خودرو را کاهش می‌دهد.

مهدی مطلب‌زاده، عضوهیات مدیره انجمن قطعه سازان خودرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص قیمت خودرو در سال جدید اظهار داشت: به نظر می‌رسد با شرایط تورمی موجود و افزایش نرخ دستمزد کارگران بهای خودرو نه تنها تغییری نکند، بلکه در مواردی رشد نیز داشته باشد.

وی افزود: هم اکنون قطعه سازان بابت هر خودرو ۵ میلیون تومان هزینه مالی پرداخت می‌کنند و در صورتی که دولت کمکی به آن‌ها نکند نرخ خودرو بیشتر نیز می‌شود و پرداخت معوقات قطعه سازان از سوی دولت بهای خودرو را کاهش می‌دهد.

مطلب‌زاده با بیان اینکه بهای واقعی خودرو قیمت‌های کنونی آن نیست، خاطر نشان کرد: متاسفانه سیاست‌های دولت در مورد تولید خودرو، روزانه تغییر می‌کند و سیاست ثابتی برای آن وجود ندارد.

وی به افزایش واردات خودرو در سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: دست‌های پیدا و پنهانی در خصوص واردات خودرو وجود دارد که سعی بر توقف تولیدات داخل و تضعیف این صنعت در کشور دارند و همانطور که در سال گذشته شاهد بودیم واردات خودرو تا ۲ برابر رشد داشت.

این عضو انجمن قطعه سازان خودرو در خاتمه گفت: امیدواریم دولت جدید نگاهی بلند مدت به این صنعت داشته باشد تا وضعیت صنعت خودرو سازی در کشور بهبود یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز