خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل و اعضاء جدید هیئت مدیره رایان سایپا معرفی شدند

کد خبر : ۱۱۹۸۱۵

طی احکامی از سوی مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا مدیرعامل و دو عضو جدید هیئت مدیره شرکت رایان سایپا معرفی شدند.

ایلنا: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، داود کاغذ گران را جایگزین محسن ملکی آدرانی مدیرعامل شرکت رایان سایپا کرد. همچنین مجید زارعی بعنوان عضو موظف جایگزین غلامرضا دفتری و حسن عموزاده بعنوان عضو غیرموظف جایگزین؛ حسن امیری هنزکی در هیئت مدیره این شرکت شدند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با حضور داوود جدید بناب(عضو هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا) برگزار شد؛ از زحمات ملکی آدرانی، امیری و دفتری قدردانی و تشکر شد.

جدید بناب در حاشیه این مراسم گفت: از طرف هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از عزیزانی که طی مدت گذشته زحمات بسیاری را برای مجموعه رایان سایپا کشیده‌اند تشکر می‌کنم و از خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون این عزیزان را دارم.

وی افزود: با تلاش مضاعف و توکل بر خدا و اندکی صبوری می‌توان بر تمام مشکلات فائق آمد و در این راه باید با برنامه ریزی و روشهای جدید برای نیل به این هدف اهتمام ورزیم.

داوود جدید بناب ضمن تاکید بر توسعه و تغییر موثر در فضای کسب و کار در صنعت خودرو افزود: در حوزه لیزینگ و بیمه نیز روش‌های فروش باید با تغییرات همراه شود و روشهایی که با وضعیت فعلی اقتصادی و انتظارات مشتریان مطابق است در دستور کار قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز