خبرگزاری کار ایران

پیام شهردار منتخب اصفهان به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی

مهر، سرآغاز آموختن و یادآور روزهای ماندگار زندگی و بالندگی

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۷۱۰

شهردار منتخب اصفهان در پیامی به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان، دانش‌پژوهان و دانشجویان در مسیر ارتقای مدیریت شهری را جدی و ارزشمند برشمرد.

به گزارش ایلنا؛ دکتر قدرت الله نوروزی شهردار منتخب اصفهان با صدور پیامی، آغاز سال جدید تحصیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور را تبریک گفت. متن این پیام به این شرح است:

به نام خدا

ز دانش به اندر جهان هیچ نیست

تن مرده و جان نادان یکی است

اول مهر، طلیعه و سرآغاز آموختن و یادآور روزهای ماندگار زندگی، بالندگی و شکفتن است.

دانش همواره در طول تاریخ، نقطه تمایز و مزیت رقابتی ملت‌ها و کشورهایی بوده که از حضور دانشمندان بهره‌مند بوده‌اند و هرچه روزهای تقویم به پیش رفته، ارزش و اهمیت آن فزون‌تر شده و به‌واقع در جهان امروز، دانش و فناوری، برای ملت‌ها و کشورها در کنار توسعه اقتصادی، توسعه رفاه مردم، فاصله گرفتن از فقر و در نهایت اقتدار ملی را به همراه داشته است.

در کشور عزیزمان ایران، خوشبختانه پیشرفت‌های حاصله در اثر تلاش دانشمندان و دانش‌پژوهان جوان از حوزه‌های مختلف نمایان شده و آنچه برای همه مسلم است، ضرورت ارتقای آن و همچنین استفاده از آن در مسیر ایجاد بهبود و افزایش بهره‌وری در بسیاری از امور است.

شهرداری اصفهان به عنوان متولی اداره شهر، استفاده از دانش و فناوری را در حل مسائل شهر، ارتقای سطح خدمات به شهروندان، رشد فرهنگ شهروندی و مهم‌تر از همه استفاده از توانمندی‌های شهر زیبای اصفهان در مسیر شکوفا شدن فرصت‌ها، رشد کسب‌وکارها و اشتغال‌زایی را ضروری و لازم می‌داند.

در این راستا، استفاده از توانمندی‌های دانش آموزان، دانش‌پژوهان و دانشجویان در مسیر ارتقای مدیریت شهری جدی و ارزشمند است و همه این عزیزان را به مشارکت، در میان گذاشتن نظرات و پیشنهادها و کشف فرصت‌ها در مسیر استفاده از دانش در مدیریت شهری اصفهان دعوت می‌کنیم.

اکنون در اول مهری دیگر؛ آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۶ را به همه دانش آموزان، دانشجویان، آموزگاران، استادان و همه کارکنان عزیز و پرتلاش مدارس، دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش تبریک عرض کرده و توفیق همه عزیزان را در توسعه دانش، فرهنگ، معنویت و پیشرفت شهر زیبای ما اصفهان و کشور عزیزمان ایران، خواهانم.

انشا الله آغاز این سال تحصیلی جدید که با آغاز ماه محرم مقارن شده، افزایش معرفت و شعور حسینی و درس‌آموزی از مکتب امام حسین (ع) و آموزه‌های عاشورایی را برای همه ما و همه جویندگان راه علم و دانش به همراه داشته باشد.

قدرت الله نوروزی-شهردار منتخب اصفهان

اول مهر ۱۳۹۶

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز