خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی کاشان اعلام کرد

آمادگی برای ساخت بیمارستان 96 تختخوابی درکاشان

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۵۲

مدیردرمان سازمان تامین اجتماعی کاشان گفت : درصورت تامین زمین کاربری مناسب در کاشان آمادگی برای ساخت بیمارستان 96 تختخوابی با ملکیت سازمان تامین اجتماعی وجود دارد.

به گزارش ایلنا  علیرضا افشار مدیر درمان تامین اجتماعی  کاشان با اعلام این مطلب در  دیدار امام جمعه کاشان با کارکنان سازمان تامین اجتماعی ، ضمن ارائه گزارشی ازعملکرد درمان سازمان تامین اجتماعی دراین شهرستان گفت: خوشبختانه در سال  جاری توانستیم به تعداد پزشکان  ، داروسازان و  دندانپزشک  این اداره کل بیفزاییم. 

 وی با انتقاد از نبود متخصص رادیولوژی خانم درتنها زایشگاه تامین اجتماعی این شهرستان گفت:متاسفانه  به رغم پیگیری های مکرر هنوز با مشکل تامین پزشک رادیولوژی خانم دراین زایشگاه  مواجه هستیم به طوری که  بیماران خانمی را که نیاز به سونوگرافی دارند مجبوریم با  آمبولانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کنیم که این اقدام موجب خطر آسیب بیمار درحین انتقال ، اتلاف وقت و موجب جلوگیری سرعت عمل درتصمیبم گیری نحوه زایمان می شود.

وی  با بیان اینکه  از آنجا که  تامین پزشک در بیمارستان و زایشگاه  شهید شبیه خوانی کاشان به عهده دانشگاه علوم پزشکی  است  به عملکرد پزشکان دراین بیمارستان نمی توانیم کنترلی داشته باشیم گفت:این موضوع تهدیدی جدی برای  ما و بیماران  در صورت بروز اتفاق  ناگوار در این بیمارستان  است. 

  افشار بهسازی بخش اورژانس شبیه خوانی ، تجهیز اتاق ایزوله ،  راه اندازی ساسیت بی خطر سازی زباله و بهسازی فضای رادیولوزی  بیمارستان شبیه خوانی را ازدیگر اقدامات معاونت درمان تامین اجتماعی کاشان عنوان کرد و گفت : درسال جاری توانستیم دستگاه آنالوگ  بیمارستان شبیه خوانی کاشان را به  دیجیتال تبدل کنیم.

 نماینده ولی‌فقیه در کاشان نیز  به مشکلات بیماران اشاره کرد و گفت: معطل ماندن بیماران درمطب پزشکان، تجویز نسخه بدون معاینه کامل بیمار و عدم توجه به مشکلات روحی و روانی همراهان بیمار در بیمارستان‌ها و مطب پزشکان، مهم‌ترین مشکل درمانی کشور  است./

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز