خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه عکس عباس فلاح در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۵۵۶۴۱

نمایشگاه عکس عباس فلاح، عکاس خبری پیشکسوت اصفهان با عنوان " آنسوها" از 19 تا 21 بهمن در کتابخانه مرکزی وابسته به سازمان فرهنگی-تفریحی شهرداری اصفهان برپاست.

به گزارش ایلنا در اصفهان، در این نمایشگاه 40 فریم از عکس‌های طبیعت این هنرمند به نمایش درآمده و در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

عباس فلاح عکاسی را از سال 1337 آغاز کرد و از سال 1363 به عکاسی مطبوعاتی روی آورد. در بیوگرافی این هنرمند در این نمایشگاه آمده است: اکثر افراد او را به عنوان عکاس حوادث و حوزه جنایی می شناسند و گمان می کنند سال ها عکاسی از صحنه های تلخ و ناگوار، روحیه ای سخت و خشن را برای او به یادگار گذاشته است. شاید بسیاری از افراد حتی تصور نمی کنند که ثبت کننده همان عکس‌های خشن، در خلوت خود و در زمان فراغت از حوزه های خبری، عکاسی از طبیعت را به هر چیز دیگری ترجیح می دهد، دوربین را به سمت زیبایی های شهر می چرخاند و چنین مناظر آرامش بخشی را در قاب می آورد؛ نمایشگاه حاضر، گواه این ادعاست. 

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 تا 12 صبح و 13 تا 19 تاریخ مذکور به محل کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز