خبرگزاری کار ایران

رسول صدرعاملی:

ارسال 1200 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره حسنات

دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره حسنات با توجه به استقبال روزهای آخر ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا اول آذر ماه 1395 تمدید شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات، رسول صدرعاملی به ارسال بیش از یک هزار و 200 اثر به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: این آمار تا صبح روز شنبه در دبیرخانه این جشنواره به ثبت رسیده است.

وی در خصوص تفکیک آثار ارسال شده به دبیرخانه ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات نیز ابراز داشت: از این تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه ششمین جشنواره حسنات  810 اثر فیلم کوتاه  داستانی، مستند و پویانمایی و 390 اثر فیلم‌نامه نیز به دبیرخانه ارسال شده است.

دبیر ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات در ادامه از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره حسنات با توجه به استقبال روزهای آخر ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خبر داد و بیان داشت: زمان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا اول آذر ماه 1395 تمدید شد.

وی تصریح کرد: شهروندان ایرانی نیز می‌توانند آثار خود در بخش هر شهروند یک فیلم کوتاه و با موضوع احسان و نیکوکاری را در قالب فیلم‌های کوتاه با مدت زمان حداکثر پنج دقیقه که توسط دوربین‌های خانگی یا تلفن همراه خود ثبت کرده‌اند  ازطریق آدرس  تلگرام @hasanatfilm_bot حداکثر تا اول بهمن 1395 به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است: جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان درتاریخ 11الی 14 اسفند ماه سال‌جاری همزمان باهفته احسان ونیکوکاری دراصفهان برگزارخواهد شد.

کد خبر : ۴۱۷۴۰۹