خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان

20 مصوبه ساخت هتل امسال در اصفهان صادر شده است

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: در سال 94 تاکنون در کمیسیون ماده 5 مجوز ساخت 20 هتل در اصفهان به مساحتی بالغ بر 20 هزار متر صادر شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمدعلی طرفه در مراسم اختتامیه دوره تخصصی هتل‌داری که با همکاری دانشگاه مادول اتریش برگزار شد، با اشاره به اهمیت ویژه گردشگری در استان اصفهان اظهار کرد: در آینده نزدیک مشکل ارائه تسهیلات به بخش گردشگری حل شده است و ساخت‌وساز زیرساخت‌های گردشگری توسعه یابند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان به واسطه موقعیت و ظرفیت‌های خود به سه بخش گردشگری، علم و فناروی و هنر برای توسعه توجه ویژه دارد، گفت: سالانه تعداد زیادی از گردشگران از سراسر جهان به ایران سفر می‌کنند و انتظارات متعددی دارند.

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: تلاش ما برای پاسخگویی هرچه بهتر به این نیازهاست.

اصفهان هنوز ظرفیت‌های ناشناخته‌ای برای توسعه گردشگری دارد

همچنین رئیس دانشگاه اصفهان در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های اصفهان در زمینه گردشگری، گفت: اگرچه بیشترین موضوعی که مورد توجه گردشگران بوده است جاذبه‌های تاریخی این شهر است اما من معتقدم که این شهر ظرفیت‌های ناشناخته‌ای برای توسعه گردشگری دارد.

هوشنگ طالبی ادامه داد: دوره‌های آموزشی به توانمندسازی نیروهای انسانی کمک شایانی می‌کند و در واقع نیروی انسانی را با جاذبه‌های جدید گردشگری آشنا می‌کند.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده توسط دولت و بخش خصوصی رد پای احیای صنعت گردشگری دیده می‌شود، افزود: با افزایش ورود سرمایه‌گذاران و گردشگران ما شاهد یک رقابت خواهیم بود.

رئیس دانشگاه اصفهان گفت: رقابت نیازمند یک برخورد علمی با مباحث است و اینجاست که نقش دانشگاه و آموزش مطرح می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این دوره مشترک اعلام آمادگی کرد که بخش گردشگری را برای توسعه و آموزش نیروی انسانی یاری دهد.

کد خبر : ۳۴۴۶۸۳