خبرگزاری کار ایران

از سوی وزیر علوم؛

حکم ریاست دانشگاه‌اصفهان صادر شد

asdasd
کد خبر : ۳۲۷۴۹۲

وزیر علوم با تصویب شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی در حکمی هوشنگ طالبی‌حبیبی را به عنوان ریاست دانشگاه اصفهان منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، حکم هوشنگ طالبی‌حبیبی به عنوان ریاست دانشگاه اصفهان امروز همزمان با احکام روسای دانشگاه‌های مازندران، شهید باهنر کرمان، صنعتی‌اراک و صنعتی خاتمالانبیاء(ص) توسط محمد فرهادی صادر شد.

بر این اساس هوشنگ طالبی حبیب‌آبادی به ریاست دانشگاه اصفهان، سیدخلاق میرنیا به ریاست دانشگاه مازندران، محمد علی طاهر به ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان، محسن نجفی به ریاست دانشگاه صنعتی اراک و سید منصور سیدنژاد به ریاست دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء(ص)منصوب شدند.

درحکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به طالبی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی در امر آموزش عالی و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس دانشگاه منصوب می شوید.

در ادامه این حکم آمده است: از جنابعالی انتظار دارد که بر اساس اهداف، سیاست ها و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و بهره مندی از تجربیات مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و همفکری با سایر مسئولان، گام های مؤثری در جهت اعتلای نظام آموزش عالی کشور و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بردارید.

محمد فرهادی اضافه کرد: ضروری است در حفظ بیت المال و اعمال سیاست های مؤثر به منظور صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط ، قانونمندی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه با اتکال به خدای تعالی بکوشید.

هوشنگ طالبی حبیب آبادی از دی ماه 1392 با سمت سرپرست دانشگاه اصفهان مشغول فعالیت بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز