خبرگزاری کار ایران

در مراسم اعطای اعتبارنامه به مبلغین دینی مطرح شد:

گرایش به دین اسلام در جهان حاصل تلاش مبلغان دینی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۸۳۶

غربی‌ها و آمریکا بمب اتم را بهانه‌ای قرار داده‌اند تا از نفوذ اسلام در کشورهای خود جلوگیری کنند. اما باید بدانند که ما با سلاح دین به جنگ آنها می‌رویم و به سلاح‌های اتمی نیازی نداریم.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به نقش مبلغین در حفظ دین و دنیای جامعه گفت: دنیا مقدمه آخرت است و هر که در این دنیا نسبت به خدا کور و بی‌تفاوت باشد در آخرت نیز خداوند در مقابل او بی‌تفاوت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجه الاسلام سید مجتبی میردامادی، پیش ازظهرامروز در جمع مبلغان تخصصی و دومین مراسم اعطای اعتبارنامه مهارت‌های تبلیغی تخصصی استان اصفهان که در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شد و با حضور آیت الله طباطبایی نژادنماینده ولی فقیه در استان اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و رئیس شورای تبلیغات اسلامی اعتبارنامه ۲۴ نفر از مبلغین اعطا شد بابیان اینکه در هیچ دوره‌ای همچون دوران فعلی شاهد جذب مردم دنیا به دین اسلام نبودیم و این را حاصل کار مبلغان دینی به کشورهای اروپایی می‌دانیم ادامه داد: وقتی علما و طلاب ما لباس انبیا را بر تن می‌کنند باید اعمالشان نیز مطابق با روش اولیای خدا باشد زیرا طلاب ضامن دین مردم هستند.

وی تصریح کرد: آنچه مردم از یک عالم و طلبه می‌خواهند عمل به آن چیزی است که از زبان ما می‌شنوند و سخن عالم بی‌عمل تاثیری بر مردم نخواهد داشت و نمی‌تواند منجر به روشنگری در دین اسلام شود. اکنون زمانه تبلیغ و رسانه است و لازم است که جامعه روحانیت نیز بیش از پیش به این سمت برود.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه به ترس غرب از نفوذ اسلام اشاره وبیان داشت: همانطور که رهبری بار‌ها در سخنرانی‌های خود تذکر داده‌اند غربی‌ها و آمریکا بمب اتم را بهانه‌ای قرار داده‌اند تا از نفوذ اسلام در کشورهای خود جلوگیری کنند. اما باید بدانند که ما با سلاح دین به جنگ آن‌ها می‌رویم و به سلاح‌های اتمی نیازی نداریم.

میردامادی همچنین تصریح کرد: دنیای کنونی، دنیای رسانه هاست و ما هم باید از این ابزار به نفع خود بهره بگیریم و از طریق نرم افزارهای ارتباط جمعی به تبلیغ دین مبین اسلام بپردازیم. در تبلیغ دین ناامیدی کفر است و هرگز نباید یک مبلغ دینی از کار خود احساس خستگی کند.

وی در ادامه به نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکایی اشاره کرد و گفت: طبق گزارشات رسیده به دفتر تبلیغات اسلامی بعد از انتشار نامه رهبری در سطح وسیع میان جوانان غربی شاهد رو آوردن آنها به قرآن و تحقیقات آن‌ها در زمینه دین اسلام هستیم و این از موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ رهبری است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: باید از برخی مبلغین مذهبی گلایه کرد که‌گاه برای منبر رفتن خود از صاحب مجلس درخواست قیمت‌های کلان می‌کنند. چنین مبلغی چگونه می‌خواهد برای مردم از فقر و خدا حرف بزند. مبلغین و واعظین ما باید برای خدا حرف بزنند و از کسی به جز پروردگار هراسی به دل راه ندهند.

حجت الاسلام میردامادی با اعلام اینکه روحانی باید فقط برای خدا سخن بگوید و تنها از باری تعالی بترسد، اعلام کرد: یک مبلغ باید بداند مطالب را در چه جلساتی و برای چه افراد و در چه زمانی می‌گوید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز