خبرگزاری کار ایران

از سوی کمیته جوانان اتاق بازرگانی:

همایش " آسمان فیروزه‌ای " با حضور بازرگانان جوان در اصفهان برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۳۹۰

همایش یک روزه " آسمان فیروزه‌ای " با حضور بازرگانان جوان با سه هدف کلی بررسی مشارکت‌های اجتماعی جوانان، پذیرفتن نقش های موثر و بررسی راهکارهای حضور ثمر بخش جوانان در اصفهان بزودی برگزارمی‌شود.

رییس کمیته جوانان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان از برگزاری گردهمایى جوانان بازرگان و فعال اقتصادى با عنوان آسمان فیروزه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر کشانی، با بیان اینکه این همایش در دو بخش رصد ستارگان و بررسی فعالیت‌های جوانان بازرگان اصفهان صورت می‌پذیرد افزود: جوانان امروز به عنوان آینده سازان عرصه تولید و تجارت کشور به عنوان " نقاشان بی نقش " هستند و باورمندی به جوانان باید به طور عینی و عملی در عرصه‌های گوناگون اجتماعی و اقتصادی کشور باشد و این موضوع نباید در قالب شعار خلاصه گردد.

رییس کمیته جوانان اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان با بر شمردن اهداف گردهایى افزود: این همایش یک روزه با سه هدف کلی بررسی مشارکت‌های اجتماعی جوانان، پذیرفتن نقش های موثر و بررسی راهکارهای حضور ثمر بخش جوانان برگزار و در پایان با جمع بندی مطالب ارائه شده توسط سخنرانان و جوانان بازرگان به عنوان مطالبات جوانان در نظر گرفته خواهد شد.

کشانی تصریح کرد: این نشست در کنار همایش‌های برگزار شده به همت کمیته جوانان اتاق بازرگانى اصفهان نظیر، نقش جوانان در توسعه اقتصادی کشور، سمپوزیوم جوانان و ثروت آفرینی و معرفی برگزیدگان جوانان صادرکننده همچنین برای اولین بار در کشور، با هدف افزایش آگاهی ها و خردورزی جوانان بازرگان و حضور عملی آنها در صحنه های مختلف انجامیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز