خبرگزاری کار ایران

پیکر زاون قوکاسیان از خانه هنرمندان اصفهان تشییع شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۹۵۷

در این مراسم تعدادی از هنرمندان به بیان فعالیت‌های بی‌نظیر زاون قوکاسیان در عرصه سینما نویسندگی و نقد پرداختند و وی را اسطوره‌ای در این زمینه عنوان کردند.

مراسم تشییع پیکر زاون قوکاسیان، امروز، چهارم اسفند ماه از محل خانه هنرمندان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم هوشنگ حریرچیان، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، ‌ محمدرضا اصلانی، مستندساز، عسگرپور، رضا صدرعاملی، کیومرثپوراحمد، جعفر پناهی، رضا داد، حسن اکلیلی، شاه زیدی، ذاکر اصفهانی، استاندار سابق اصفهان، عمار تفتی، آقاییان‌زاده معاونت سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، ایلائیان‌چیان، عضو شورای خلیفه‌گری اصفهان و جنوب ایران، فرهاد توحیدی، رشیدیان، توکلی و قاضی نظام، فرهاد روح رام، و نیک‌آیین، معاونت امور اجتماعی استانداری اصفهان و… حضور داشتند.

در مراسم تشییع پیکر زاون قوکاسیان، در مقابل خانه هنرمندان اصفهان در ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر امروز با حضور نمایندگان بنیاد سینمایی فارابی و خانه مستند ایران برگزار شد، بیش از پنج هزار نفر جمعیت حضور داشت که پیکر این هنرمند را منتقد فقید سینما را همراهی کرد و سپس پیکر ایشان به کلیسای مریم برای انجام مراسم مذهبی و پس از آن برای خاکسپاری به آرامستان ارامنه اصفهان(صفه) خواهد رفت و در جوار پدر و مادرش، دفن خواهد شد.

در این مراسم تعدادی از هنرمندان به بیان فعالیت‌های بی‌نظیر زاون قوکاسیان در عرصه سینما، نویسندگی و نقد پرداختند و وی را اسطوره‌ای در این زمینه عنوان کردند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز