خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خبر داد:

سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۸۷

یکی از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما که با نام مستعار سالار و چندین نام جعلی دیگر در زمینه جذب افراد به شرکت مذکور فعالیت می کرد و از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بود سرانجام در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس در مخفیگاهش واقع در شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

یکی از سرشاخه ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما با ۴ هزار و ۳۶ نفر زیرمجموعه و درآمد ماهانه ۳۱۵ هزار دلار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ " ستار خسروی "، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان، با بیان این خبر گفت: یکی از سرشاخه‌ها و سرشبکه های اصلی شرکت هرمی گاما که با نام مستعار سالار و چندین نام جعلی دیگر در زمینه جذب افراد به شرکت مذکور فعالیت می کرد و از سال ۹۱ تحت تعقیب پلیس بود سرانجام در عملیات ویژه کارآگاهان این پلیس در مخفیگاهش واقع در شهر اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این فرد دارای چهار هزار و ۳۶ نفر زیرمجموعه بوده و ماهانه بالغ بر ۳۱۵ هزار دلار از شرکت فوق درآمد کسب می کرد و توانسته بود با چرب زبانی و استفاده از شیوه های متقلبانه بسیاری از مردم را فریب داده و به عضویت شرکت موصوف در آورد.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه اغلب زیرمجموعه هایی که در شرکت های هرمی عضو می شوند دچار خسارت و زیان های مالی می شوند و بیشتر سود نصیب افراد سرشاخه و سرشبکه های اصلی می شود، گفت: این گونه اعمال مصداق بارز کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور بوده و قانون برای آنان مجازات هایی را نیز تعیین کرده است.

این مقام مسئول عنوان داشت: با اعتراف صریح متهم به بزه انتسابی در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز