خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه اصفهان خبر داد:

سارقان ابزارآلات کشاورزی در شهرستان مبارکه دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۳۷۹

متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ده ها فقره سرقت آلات و ادوات کشاورزی با همدستی یکی از متهمان سابقه دار اعتراف کرده که وی نیز با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی دیگر شناسایی و دستگیر شد.

با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه، اعضای باندی که اقدام به سرقت آلات و ادوات کشاورزی در باغ و زمین های کشاورزی می کردند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مبارکه، سرهنگ محمد صادق جبارپور، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مبارکه، با بیان این مطلب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت آلات و ادوات باغات و زمین های کشاورزی در حوزه پخش زیباشهر این در شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در همین زمینه واحدهای گشت انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح هر فعال شدند و سرانجام یکی از این واحدها حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو زانتیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

این مقام مسئول عنوان داشت: در بازرسی از این خودرو تعدادی آچار و ابزار آلات مکانیکی آبگرمکن دیواری… اره آهن بر دستی، سه عدد قیچی باغبانی، دو عدد رگلاتور سیلندر گاز، یک عدد اف. ام پلیر، یک عدد تیغه فلزی بزرگ، یک عدد قرقره و یک حلقه سیم بکسل، یک عدد پایه برای بالا رفتن از تیر برق، یک عدد چراغ قوه، یک عدد چکش و چند جفت دستکش کشف شد.

سرهنگ جبارپور با اشاره به دستگیری دو نفر در این عملیات گفت: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ده ها فقره سرقت آلات و ادوات کشاورزی با همدستی یکی از متهمان سابقه دار اعتراف کرده که وی نیز با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی دیگر شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: سردسته این باند دارای چندین فقره سابقه تجاوز به عنف بوده و با شرارت های خود باعثناامنی در محله زیباشهر شده و از متهمان تحت تعقیب و فراری به شمار می آمد.

سرهنگ جبارپور گفت: متهم تاکنون به چندین فقره سرقت خودرو، تراکتور، آلات و ادوات کشاورزی و اماکن خصوصی، در حوزه زیباشهر، شهر بهارستان، منطقه مهیار شهرضا اعتراف و عنوان کرد، اموال مسروقه را به مالخران سطح حوزه و شهرستان های همجوار می فروخته است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز