خبرگزاری کار ایران

افتتاح فرهنگسرای اندیشه درمنطقه ۱۵ شهرداری اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۷۸۴

براساس نیازسنجی‌های انجام شده کلاس های آموزشی متنوع هنری و علمی برای مادران درفرهنگسرای اندیشه منطقه ۱۵ برگزار می‌شود.

رییس فرهنگسرای اندیشه گفت: این مرکز در محله ستار خوراسگان در دو طبقه ساخته شده و شامل سالن اجتماعاتی با ظرفیت ۱۲۰ نفر می باشد که درحال تجهیز است و دو سالن مطالعه و یک مخزن کتاب، ۵ کلاس برای آموزش و دفتر مدیریت و دفتر اداری در این ساختمان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شریفی با اشاره به اینکه فرهنگسرا در ۱۲ بهمن افتتاح شده است، گفت: ثبت نام کلاس‌های آموزشی از جمله خلاقیت، قرآن و نقاشی کودکان آغاز شده و تاکنون ۱۵۰ نفر ثبت نام و در ۱۲ کلاس تقسیم شده اند.

مدیر فرهنگسرای اندیشه منطقه ۱۵ افزود: نام این فرهنگسرا با فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان حکیم نظامی یکی است به همین دلیل تصمیم گرفتیم نام آن عوض شود.

وی همچنین افزود: براساس نیازسنجی های انجام شده در این منطقه، لازم است برای مادران کلاس های آموزشی متنوع هنری و علمی برگزار شود.

شریفی با اشاره اهداف بلند مدت فرهنگسرا عنوان کرد: در نظر داریم با اجرای برنامه های مناسب و جذاب اعتمادسازی کنیم و بتوانیم به عنوان یک مرکز فرهنگی تاثسر به سزایی در فرهنگ جامعه داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز