خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان:

داشتن برنامه هدفمند در میان خانواده‌ها؛ مهم‌ترین راهکار برای پیشرفت کشور است

کد خبر : ۲۵۲۷۸۳

مهم‌ترین و اولین گام برای پیشرفت کشور، علم است و مهم‌ترین راهکار برای پیشرفت علم، خودباوری است.

مدیر کل بهزیستی استان اصفهان در آیین تجلیل از دانش آموزان و دانشجویان ممتاز با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از اعضای خانواده‌های پرسنل، در تالار هتل نگین اصفهان برگزار شد، امرتعلیم و تربیت را برای تمامی اعضای جامعه ضروری دانست و گفت: امیدواریم در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتری برای فرزندان پرسنل در مقاطع مختلف علمی، هنری، ورزشی و فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سعید صادقی، مهم‌ترین و اولین گام برای پیشرفت کشور را علم عنوان کرد و مهمترین راهکار برای پیشرفت علم را خودباوری دانست و گفت: داشتن برنامه هدفمند در میان خانواده‌ها و دانش آموزان بهترین و مهم‌ترین راهکارهای پیشرفت کشور است، چرا که خانواده ها را به سمت زندگی ایده آل سوق می دهد.

صادقی هدف از برگزاری مراسم مذکور را ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تلاش و فراهم آوردن زمینه رقابت سالم و سازنده میان فرزندان ممتاز کارکنان بهزیستی برشمرد.

لقایی زاده، مسئول واحد رفاه اداره کل بهزیستی استان، تعداد دانش آموزان ممتاز در سطح استان اصفهان، ۶۷۵ نفر در سال ۹۳ عنوان شده، که از این تعداد ۳۲۷ نفر در مقطع راهنمایی و ۱۲۰ نفر در مقطع متوسطه حائز رتبه ممتاز شدند.

مسئول واحد رفاه اداره کل بهزیستی استان، دانشجویان شایسته تقدیر را ۱۰۱ نفر عنوان کرد و افزود: ۶ نفر از فرزندان پرسنل بهزیستی استان موفق به قبولی در کنکور سال ۹۳ شدند.

این مراسم با اجرای برنامه‌های متنوع و شاد، لحظات شادی را برای خانواده‌ها فراهم کرد و در پایان توسط مسئولین با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از تمامی دانشجویان و دانش آموزان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز