خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهرستان فریدن در جمع زندانیان:

محافل نورانی اُنس با قرآن از اساسی‌ترین و موثر‌ترین روش‌های اصلاحی و تربیتی است

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۵۹

امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زندانبانی اسلامی در سایه قرآن کریم تحقق یافته و زندان‌ها به دانشگاه اصلاح و تربیت مبدّل شده اند.

امام جمعه شهرستان فریدن؛ در محفل اُنس با قرآن کریم که با همکاری اداره اوقاف شهرستان فریدن در زندان این شهرستان و با حضور فرماندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه محفل نورانی اُنس با قرآن از اساسی‌ترین و موثرترین روش‌های اصلاحی و تربیتی است، ادامه داد: آموزش مفاهیم قرآنی و فراگیری آن در زندگی، ضروری و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، حجت الاسلام سیاوشی افزود: با ایجاد زمینه مناسب به‌منظور انس بیشتر با قرآن کریم، به‌خصوص در زندان‌ها و مراکز تربیتی و تعلیمی، زمینه بروز بسیاری از ناهنجاری‌ها کاهش خواهد یافت و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، زندانبانی اسلامی در سایه قرآن کریم تحقق یافته و انصافاٌ زندانها به دانشگاه اصلاح و تربیت مبدّل شده اند.

همچنین رئیس زندان شهرستان فریدن با اشاره به برگزاری این محفل افزود: ۱۲نفر از مددجویان این زندان که موفق به حفظ یک تا سه جزء از قرآن کریم شده بودند مورد تاًیید و تشویق قرار می گیرند.

فرماندار شهرستان فریدن نیز در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات گفت بهحمدالله در حالی شاهد برگزاری جشن سی و ششمین بهار انقلاب هستیم که علی‌رغم دشمنی‌ها و تحریم‌های متعدد، پیشرفت‌های بسیار خوبی را از سوی دانشمندان و جوانان ایران اسلامی در سال‌های پس از انقلاب شاهد بوده ایم. و این مهم تنها از طریق توکل به خداوند تبارک و تعالی و انس با قرآن کریم و پیروی ازمنویات امام راحل و مقام معظم رهبری ممکن شده است.

اسفندیار تاجمیری در پایان ابراز امیدواری کرد تا انشاٌالله مددجویان با بهره جستن از فعالیت‌های اصلاحی و تربیتی و توکل و توسل به خداوند تبارک و تعالی زمینه بازگشت سعادتمندانه خود را به جامعه هموار ساخته و فردی مفید برای جامعه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز