خبرگزاری کار ایران

گردهمایی منطقه‌ای ۶ کشوری روسای فنی و حرفه‌ای در اصفهان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۹۱۱

گردهمایی منطقه ای ۶ کشوری با حضور معاونین و رؤسای ادارات آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار شد.

پیرو ابلاغ معاون آموزش سازمان و در راستای برگزاری جلسه معاونین و رؤسای ادارات آموزشی کشور، گردهمائی منطقه ای ۶ کشوری با حضور معاونین و رؤسای ادارات آموزش، پژوهش و برنامه ریزی استان‌های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و مرکزی در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، آرش اخوان، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل در تکمیل این خبر ضمن اشاره به محورهای کاری این گردهمائی، پیرامون ارائه گزارشی از عملکرد آموزشی استان ها، تجزیه و تحلیل وضعیت ساماندهی مربیان، نحوه همکاری و تعاملات موجود با اصناف و صنایع، برنامه های آموزشی خاص آسیب دیدگان و اقشار آسیب پذیر، آموزش های محصول محور، نتایج اجرای تفاهم نامه ها و همچنین آسیب شناسی آموزش های فنی و حرفه ای منطقه مطالبی را عنوان کرد.

در ادامه این گردهمائی، استانها در زمینه تجربیات موفق آموزشی خود به بحثو تبادل نظر پرداختند.

در پایان شرکت کنندگان از کارگاه های بازار محور بیوتکنولوژی، UPVC و تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز