خبرگزاری کار ایران

به همت کارشناسان فولاد مبارکه اصفهان انجام شد:

تعویض هیدروسیلندرهای برج گردان بخش فولادسازی

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۱۴

برج گردان(لدل تارت) تجهیزی است در بالاترین نقطه ارتفاعی ایستگاه ریخته گری به شکل H و دارای دو بازوکه با چرخش ۳۶۰درجه خود پاتیل به وزن مذاب فولاد ۱۳۰تن را در موقعیت شروع ریخته گری قرار می دهد.

تلاشگران بخش فولادسازی فولاد مبارکه اصفهان موفق به تعویض هیدروسیلندر های برج گردان این بخش شدند. این تلاشگران با تعویض دو عدد از هیدروسیلندر برج گردان بازوی شماره ۲ ایستگاه ۸ ریخته گری بخش فولادسازی در کمترین گراف تعیین شده درجهت افزایش تولید و بهره وری گام برداشتند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علی عباسعلیان مهندس ارشد مکانیک ریخته گری ۷ و ۸ با اشاره به برنامه ریزی دقیق و تهیه قطعات قبل از این تعمیرات گفت: برج گردان(لدل تارت) تجهیزی است در بالاترین نقطه ارتفاعی ایستگاه ریخته گری به شکل H و دارای دو بازوکه با چرخش ۳۶۰درجه خود پاتیل به وزن مذاب فولاد ۱۳۰تن را در موقعیت شروع ریخته گری قرار می دهد.

وی افزود: گذاشت و برداشت ذوب برروی این تجهیزات توسط جرثقیل های مذاب بر کارگاه ریخته گری انجام می شود که دو عدد هیدرو سیلندر امکان حرکت عمودی پاتیل مذاب۲۰۰ تنی را تاکورس ۶۰ سانتی متری ممکن می‌سازد.

مهندس عباسعلیان بدون حادثه بودن این تعمییرات اشاره کرد و گفت: تعویض این قطعات در کمترین مدت تعیین شده صورت پذیرفت که این نشان از همت و تلاش پرسنل جهت بهره وری بیشتر این بخش است.

مهرگان فورمن، مکانیک تعمیرات ریخته گری ۷ و ۸، نیز در این خصوص گفت: این تعمیرات تنها در چهار روز انجام پذیرفت که توسط مکانیک ریخته گری ایستگاه ۷و۸ بازوی شماره ۲ دمونتاژ و دو عدد هیدروسیلندرو شش عدد پین و دوعدد لینک تعویض شده ومجددا " تجهیزات مونتاژ شد.

وی در پایان با تشکر از مدیریت مهندسی نت مکانیک و شرکت برق آرا تصریح کرد: این سیلندرها از قوی ترین سیلندر های موجود در صنعت فولاد است که فشار کاری آنها ۲۰۰bar و دارای ابعاد ۲ متر وقطر پیستون ۳۵ سانتی متر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز