خبرگزاری کار ایران

همزمان با راه اندازی سامانه جدید نظارت بر اجرا شرکت‌های بازرسی:

با الکترونیکی شدن پرونده‌ها کاغذ از سیستم اداره استاندارد اصفهان حذف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۸۸

از ویژگی‌های سامانه جدید نظارت بر اجرا شرکت‌های بازرسی آن است که کلیه عملیات‌ها برای شرکت‌های بازرسی از این پس به صورت الکترونیکی ثبت خواهد شد و مراحل کاغذ از سیستم اداره استاندارد حذف می‌شود..

درراستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی برای واگذاری تصدی‌گری امور به بخش خصوصی و نظارت بر فعالیت‌ها، جلسه توجیهی – آموزشی سامانه جدید نظارت بر اجرا شرکت های بازرسی همکار اداره کل استاندارد استان اصفهان، ۲۰بهمن ماه، با حضور۱۳ نفر ازبازرسان شرکت های بازرسی در محل اداره استاندارد استان برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل ازروابط عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، دراولین جلسه توجیهی – آموزشی سامانه جدید نظارت بر اجرا شرکت های بازرسی همکار اداره استاندارد مواردی همچون چگونگی ثبت عملیات اجرای استاندارد، مراحل نمونه‌گیری و بازرسی ازواحدها، نحوه صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه‌ها، عملیات بازرسی و نمونه برداری و همچنین مراحل آزمون برای حاضرین مورد آموزش قرار گرفت.

در این جلسه توجیهی، خانم‌ها سیاووشی و دیانی، از کارکنان اداره کل استاندارد به آموزش و توجیح نیرو های بازرس شرکت‌های بازرسی پرداختند.

در این نشست همچنین به مسائل و مشکلات این سامانه که توسط نمایندگان شرکت های بازرسی مطرح شده بود پاسخ داده شد و در بعضی موارد مقرر گردید مشکلات به سازمان ملی استاندارد نیز ارجاع شود.

حائزاهمیت است ازویژگی های این سامانه آن است کلیه که عملیات ها برای شرکت های بازرسی از این پس به صورت الکترونیکی ثبت خواهد شد و مراحل کاغذ از سیستم اداره استاندارد حذف می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز