خبرگزاری کار ایران

مدیر کل استاندارد استان اصفهان:

آسانسورهای مسکن مهر، تاییدیه استاندارد دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۷۲۱

از این پس نماینده اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر بر امور مربوط به تایید ایمنی و کیفیت آسانسورها نظارت می‌کند.

شهرداری فولادشهر مکان مناسب جهت استقرار نماینده اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر، جهت پیگیری امور مربوط به تایید ایمنی و کیفیت آسانسور‌ها را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل استاندارد استان اصفهان، با اشاره به اینکه پیرو هفتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان، جهت بررسی مشکلات آسانسورهای مسکن مهر، جلسه‌ای در بهمن ماه امسال با حضور شهرداری فولادشهر و مسئولان اداره استاندارد در محل اداره استاندارد برگزار شد که از مهم‌ترین مصوباتی که در این جلسه مورد توافق طرفین قرارگرفت، اعلام آمادگی شهرداری فولادشهر مبنی بر دراختیار گذاشتن مکان مناسب جهت استقرار نماینده اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر، جهت پیگیری امور مربوط به تایید ایمنی و کیفیت آسانسور‌ها بود.

به گزارش روابط عمومی اداره استاندارد استان اصفهان، غلامحسین شفیعی با اشاره به اینکه مقرر شد آموزش این نیرو‌ها ازطرف اداره کل استاندارد استان اصفهان صورت گیرد و نماینده اداره کل، به‌طورمستمر، هماهنگی‌های لازم را در این زمینه انجام دهد، افزود: در این نشست مقرر شد که تعرفه‌های شرکت‌های بازرسی آسانسور از طرف اداره کل استاندارد استان اصفهان به شهرداری‌ها، فرمانداری‌های و اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن مهرنیز اعلام شود.

وی ادامه داد: همچنین به پیشنهاد اداره کل استاندارد مقرر شد برای آسانسورهای تکمیل شده در مسکن مهر؛ شرکت‌های فروشنده آسانسور، ظرف مدت۳ ماه از تاریخ جلسه، نسبت به کلیه امور مربوط به اخذ تاییدیه ایمنی و کیفیت، شامل درخواست بازرسی آسانسور‌ها، رفع ایرادات اعلام شده، ارائه نقشه و محاسبات و اخذ گواهینامه و ارائه آن به تعاونی‌های مسکن مهر اقدام کنند.

وی تاکید کرد: درصورت اهمال شرکت‌های فروشنده آسانسور جهت اخذ تاییدیه ایمنی و کیفیت پرونده تخلف به کمیته‌ای که اعضای آن در جلسه شورای مسکن آتی انتخاب می‌شوند، ارجاع و در صورت اثبات تخلف پروانه طراحی و مونتاژ شرکت از طرف سازمان صنعت، معدن وتجارت تعلیق و یا ابطال شود.

شفیعی بیان داشت: در این نشست مقرر شد اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان نیز نسبت به درخواست جلسه ذیل شورای مسکن استان اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز