خبرگزاری کار ایران

امام جمعه شهر اصفهان در میدان امام مطرح کرد:

اصفهان معادل ۱۴ استان، مالیات به دولت می‌دهد؛ باید مشکل اشتغال در این استان حل شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۲۴

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان با ورود کاراوان تدبیر و امید به اصفهان از رئیس جمهور جهت اجرای طرح نظام سلامت و دیپلماسی فعال برای انرژی هسته‌ای تشکر کرد و از ایشان حل شدن معضل آب اصفهان را طلب کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان در مراسم استقبال از رئیس جمهور در میدان امام اصفهان، ضمن خیر مقدم به هیات دولت گفت: من در اینجا از کاروان تدبیر و امید دو تشکر و یک تقاضا دارم که تشکرم از دولت یازدهم در رابطه با طرح سلامت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، آیت ا… یوسف طباطبایی‌نژاد، خطاب به دکتر روحانی افزود: با اجرای طرح نظام سلامت، همه دعا گوی هیات دولت هستند. چرا که قبلا بسیاری از فقرا توان درمان و هزینه‌های بیمارستانی را نداشتند اما با انجام طرح سلامت بسیاری از مشکلات حل شد.

وی بیا ن داشت: تشکر دوم من از دولت یازدهم که کمتر کسی به این مسئله پرداخته است، تبریک به حرکت‌های دیپلماسی ایران در دوره یازدهم بودف چرا که کار بسیار عظیمی در این زمینه صورت گرفت.

آیت ا… یوسف طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: با حرکت دیپلماسی خوب ایران، تمامی ابرقدرت‌های فعلی آمریکا، انگلیس، آلمان و غیره ساعت‌ها و صد‌ها ساعت برای انرژی هسته‌ای که حق مردم ایران است پای میز نشستند و صحبت کردند اما با به کارگیری تمام توان حقوقدان‌ها اما نتوانستند کوچک‌ترین راه نفوذی را پیدا کنند.

امام جمعه شهر اصفهان با اشاره به اینکه ما با دیپلماسی خوب به دنیا فهماندیم و به آمریکا نشان دادیم اگر به وعده‌هایش عمل نکند، اهل تعارف نیستیم و موافق طرحی هستیم که برای هر دو طرف مفید باشد و از مواضع اصولی عقب نشینی نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: در این عرصه، همه دنیا متوجه شد ما به دنبال انرژی هسته‌ای صلح آمیز هستیم اما نه به دنبال بمب اتم که رهبر انقلاب آن را ممنوع کرده است و فتوا برای ان صادر کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه تقاضای مهم مردم اصفهان مسئله آب است، گفت: اصفهان در یک بحران آبی قرار دارد و علت این بحران، خشکسالی‌های پی در پی و نابسمانی‌هایی است که در حوضه رودخانه زاینده رود به وجود آمده است.

وی افزود: برداشت‌های بی‌رویه در چهار محال بختیاری که رخ داده است باعثبحران آب در اصفهان شده است، پیشنهاد ما این است که مدیریت منطقه‌ای برای زاینده رود تعریف شود و از زیاده روی‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی تاکید کرد: در زمانی که شیخ بهایی آب را تقسیم می‌کرده، منطقه اصفهان ۱۰۰ هزار نفر جمعیت داشته است. اما الان اصفهان ۵ میلیون نفر جمعیت دارد و چاره‌ای جز تامین آب از مناطق دیگر نداریم.

آیت ا… طباطبایی‌نژاد گفت: استان بزرگ اصفهان که به اندازه ۱۴ استان مالیات به دولت می‌پردازد باید نگاه ویژه‌ای به این استان شود و معضل بیکاری در این شهر باید حل و فصل شود.

هیات همراه رئیس جمهور اعلام کرده‌اند که علت دیر رسیدن رئیس جمهور به میدان امام به علت استقبال پر شور مردم در مسیر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز