خبرگزاری کار ایران

رئیس جمهور در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اعلام کرد:

اصفهان دارای استعدادهای فراوانی است که باید از آن بهره‌برداری شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۸۷۰

در حالی که قرار است رئیس جمهور کشورمان به همراه کابینه یازدهم در اصفهان حضور پیدا کند و در میدان امام اصفهان به سخنرانی بپردازد، شور و حالی وصف ناپذیر از سوی مردم در این مکان بر پا است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، ساعت۱۰.۳۰ وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد و با استقبال رسمی آیت ا…طباطبایی‌نژاد، نمانیده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان، همچنین استاندار اصفهان و جمعی از مقامات استانی هم اکنون راهی میدان امام اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، دکترحسن روحانی در بدو ورود خود به اصفهان با اشاره به اینکه این شهر در توسعه کشور نقش مهمی دارد و این استان در عرصه‌های کشاورزی، صنعت، تولید دارای مراکز مهمی است، گفت: بسیار خوشحالم که در این ایام به همراه هیات دولت به استانی سفر کرده‌ایم که در انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس نقش موثر و تاثیر گذاری داشته است.

وی ادامه داد: اصفهان در توسعه کشور نقش مهمی دارد و از لحاظ کشاورزی، صنعت، تولید و مراکز علم دانش و فرهنگی کشور مهم است.

روحانی بیان داشت: اصفهان دارای استعدادهای فراوانی است که باید از آن بهره برداری شود.

روحانی بیان داشت: دولت همه پتانسیل های اصفهان را در تهران بررسی کرده است و برنامه ریزی و بحثشده است برای مسائل و موضوعات مهمی را درباره آن به تصویب رسانده ایم.

وی در پایان بیان داشت: در این سفر نکات مورد نظر اندیشمندان، علما، ایثارگران و مباحثصنعتگران را گوش خواهیم داد تا بتوانیم دین خود را ادا کنیم.

سفر رئیس جمهور به اصفهان در حالی انجام شد که قرار بود ایشان در ساعت ۹:۳۰ صبح در میدان امام(ره) سخنرانی کند اما هنوز و پس از گذشت ۲ ساعت تاخیر در سخنرانی، وی هنوز در میدان امام حضور پیدا نکرده‌ است.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز