خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان:

برخورد خوب زندانبانان، زندانیان را هدایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۶۲

همکاری و همفکری کارکنان، نقش به‌سزائی در کاهش فشارهای ناشی از محیط زندان دارد.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در سفر به شهرستان کاشان در جمع کارکنان این زندان گفت: شغل زندانبانی کاری سخت و پرظرافت و در عین حال پرثواب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیری اظهار داشت: داشتن برخورد مناسب، همراه با عطوفت و مهربانی نسبت به زندانیان، وسیله مناسبی است تا بنده های به خطا رفته را هدایت و راهنمایی کنیم.

امیری افزود: همدلی و همراهی کارکنان در این مسیر، باعثپیشبرد اهداف و موثر واقع شدن سیاست های سازمان می شود.

وی تأکید کرد: همکاری و همفکری کارکنان نقش بسزائی در کاهش فشارهای ناشی از محیط زندان را دارد.

امیری در ادامه این بازدید در جمع مددجویان حضور یافت و با آنان گفتگو کرد.

مدیر کل زندان‌های استان اصفهان در جمع مددجویان گفت: پرداختن به اشتغال نشسته و انجام فعالیت در زمینه صنایع دستی داخل اندرزگاه ها یکی از عوامل کاهش فشارهای ناشی از دوران تحمل حبس است.

وی با توجه به ازدحام جمعیت در زندان اظهار داشت: رعایت بهداشت فردی و اصول بهداشتی باعثمی شود تا مددجویان از سلامت جسم و روان بهره مند شوند.

امیری مدیر کل زندان‌های استان در ادامه این سفر با رئیس دادگستری نطنز دیدار و گفتگو کرده و ضمن بازدید از بازداشتگاه در حال ساخت آن، روند تکمیل پروژه بازداشتگاه این شهرستان را پیگیری کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز