خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی ذوب آهن اصفهان خبر داد:

تندیس جهانی انرژی(پروژه سبز) و نشان بلوغ HSE به ذوب آهن اصفهان اهدا ء شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۸۱

اهداء تندیس ویژه جهانی انرژی به ذوب آهن اصفهان از سوی بنیاد جهانی انرژی به دنبال موفقیت جهانی پروژه تنگه جوزدان(سایت نگهداری محصولات میانی قطران) در یک رقابت جهانی حاصل شده است.

در نهمین همایش بین المللی مدیریت سبز که با حضور بیش از۱۵۰۰ نفر از کار‌شناسان و متخصصین داخلی و خارجی و ۳۵ کشور جهان در محل سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. برای اولین بار تندیس جهانی انرژی(پروژه سبز) و نشان بلوغ HSE جامعه سبز اروپا به ذوب آهن اصفهان اهداء شد و دکتر سعد محمدی، مدیر عامل شرکت، لوح سپاس و تندیس ویژه جهانی انرژی را دریافت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اهداء تندیس ویژه جهانی انرژی به ذوب آهن اصفهان از سوی بنیاد جهانی انرژی به دنبال موفقیت جهانی پروژه تنگه جوزدان(سایت نگهداری محصولات میانی قطران) در یک رقابت جهانی حاصل شده است.

پروژه جهانی تنگه جوزدان(سایت نگهداری محصولات میانی قطران) از سوی مدیریت ارشد HSE برای یک رقابت جهانی به مدیریت سبز اروپا پیشنهاد شد و در تیر ماه سال جاری از سوی تیم ارزیابی جامعه سبز اروپا مورد ارزیابی واقع گردید و امتیاز بر‌تر در سطح ملی را کسب کرد.

در ارائه گزارش اثربخشی پروژه سبز از ابعاد اقتصادی، زیست محیطی و همچنین نقش آن در معرفی مسئولیت پذیری اجتماعی ذوب آهن اصفهان به بنیاد جهانی انرزی از سوی جامعه مدیریت سبز اروپا پروژه تنگه جوزدان(سایت نگهداری محصولات میانی قطران) از میان پروژه سبز ۱۶۵ کشور کاندیدای دریافت تندیس از بنیاد جهانی انرژی شد.

مزایای این موفقیت معرفی پروژه سبز در سطح جهانی و محافل بین المللی و ثبت در سایت بنیاد جهانی انرژی و حمایت برای توسعه پروژه‌های موفق و بر‌تر است. همچنین در این آیین لوح سپاس و نشان بلوغ HSE ذوب آهن را مهندس رخصتی مدیر ارشد HSE این شرکت دریافت کرد.

سعد محمدی، مدیر عامل ذوب آهن اصفهان، پس از دریافت تندیس ویژه جهانی انرژی در مصاحبه با خبرنگار ما کسب این موفقیت بزرگ جهانی را به همه کارکنان سخت کوش و با ارزش ذوب آهن اصفهان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: که با همت و همدلی هر چه بیشتر بتوان در این شرایط سخت در جهت رشد و تعالی بیشتر و کسب موفقیت‌های بیشتر، گام‌های ارزنده تری برداشت.

وی ادامه پروژه‌های زیست محیطی ذوب آهن را یاد آور شد و گفت: امید است بیش از گذشته بتوانیم در جهت رفع آلایندگی‌های زیست محیطی و سرمایه گذاریهای جدید در این زمینه حرکت کنیم و خود را به سطح استاندارد‌های جهانی برسانیم.

وی با اشاره به انجام پروژه زیست محیطی در بخش کنورتور‌ها باد آور شد: بر اساس قرارداد با یک شرکت معتبر اروپایی، تجهیزات مورد نظر در حال آماده سازی و ارسال به کارخانه است که با اجرای این پروژه، دود ناشی از کنورتورهای بخش فولاد سازی حل می‌شود.

وی تاکید کرد ایجاد محیطی مناسب برای منطقه، مردم و کارکنان شرکت از اهداف مهم ذوب آهن اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز