خبرگزاری کار ایران

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اصفهان:

گاز بهاء مطابق با اقلیم بندی جدید محاسبه خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۶۲

با توجه به تغییر اقلیم برخی از شهر‌ها برحسب میزان برودت هوا، از این پس گازبهای مشترکین مشمول این تغییر، مطابق با اقلیم جدید محاسبه می‌شود.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اصفهان گفت: به منظور افزایش سطح رضایتمندی و کاهش گازبهای مصرفی گاز طبیعی مشترکین، نحوه اقلیم بندی برخی از مناطق گاز رسانی شده استان، مورد کار‌شناسی و بازنگری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهانع حیدر علی گوگردچیان بیان داشت: با همکاری سازمان هوا‌شناسی، موقعیت جغرافیایی و شرایط جوی شهرستان‌های نایین، خوانسار، برخوار، کاشان و شاهین شهر ارزیابی و کار‌شناسی شد و در نتیجه اقلیم شهرهای نایین، کمشچه(تابعه برخوار) و نیاسر کاشان از ۳ به ۲ و همچنین خوانسار، می‌مه و وزوان(از توابع شاهیر شهر) از ۲به ۱ تغییر یافت.

وی اظهار داشت: مطابق با این تغییر اقلیم، دامنه مصرف مشترکین ارتقاء یافته و هزینه مصرفی با توجه به اقلیم موجود محاسبه خواهد شد که این امر رضایتمندی مشترکین را در پی خواهد داشت.

معاون بهره برداری شرکت گاز استان اصفهان با تاکید بر ضرورت مصرف بهینه تصریح کرد: ارزش واقعی انرژی گاز طبیعی بسیار بالا‌تر از تعرفه‌های مصوب فعلی است و دقت به این موضوع نقطه آغاز صرفه جویی است.

گوگردچیان افزود: مصرف بی‌رویه و بالا، حتی با داشتن تمکن مالی و یا منابع انرژی فراوان، هیچ دلیل منطقی نمی‌تواند داشته باشد اما مصرف بهینه، به اندازه و مناسب منتج به حفظ منابع ملی خواهد شد که سود آن برای همه خواهد بود.

اقلیم بندی بر اساس میزان سردسیر بودن مناطق طبق تایید کار‌شناسان سازمان هوا‌شناسی انجام می‌شود و درحال حاضر مناطق سرد استان درجه اقلیم یک، معتدل ۲ و گرم ۳ دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز