خبرگزاری کار ایران

معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان:

اختصاص اولین پروانه علامت استاندارد تشویقی ایران به کارخانه مواد غذایی(نامی نو)

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۰۰

برای اولین بار درکشور، پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در زمینه سالاد الویه به یک کارخانه تولید مواد غذایی در استان اصفهان اعطا شد.

معاون ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به اینکه برای اولین بار در صنعت مواد غذایی کشور، پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی به یک واحد تولید کننده الویه در استان اصفهان اختصاص یافت، افزود: این پروانه در دی ماه امسال پس از بررسی‌های لازم اداره استاندارد استان بر تولیدات غذایی شرکت(پدیده مبین ایرانیان) درزمینه میکروبی و شیمیایی صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مهشید شیری، با بیان اینکه محصول این شرکت با نام سالاد الویه کالباس(نامی نو) است اظهار داشت: این کارخانه در کمشچه اصفهان قرار دارد که دارای تجهیزات به روز و مدرن است که در کشور بی نظیر است.

وی ادامه داد: دریافت پروانه استاندارد برای صنایع غذایی دارای ملاک های بسیار بوده و شرکتی که بتواند این رتبه را کسب کند دارای مزیت‌های خوبی برای رعایت استاندارد بوده است.

وی تاکید کرد: سالاد الویه کالباس(نامی نو) در بسته بندیpvc بوده و اجازه استفاده از علامت استاندارد ایران را جهت عرضه تولیدات خود دریافت کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز