خبرگزاری کار ایران

خانواده شهدای ارامنه اصفهان در دیدار با ارشد نظامی ارتش دراصفهان:

افتخار می‌کنیم که ما نیز همپای دیگر هموطنان درجنگ از کشورمان دفاع کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۲۱

به عنوان جامعه ارامنه در ایران، خود را یک ایرانی می‌دانیم و مادامی که نفس می کشیم، رهبر عزیز انقلاب و همه سربازان که برای دفاع از این کشور تلاش می کنند را دعا می کنیم.

همزمان با سال نو میلادی و آغاز هفته وحدت ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری به دیدار چندتن از خانواده شهدای ارامنه(هراچ هاکوپیان " و " وارطان آبراهامیان " رفت و از نزدیک با آنان گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، امیر رضا جهادی ار سی، عصر امروز در دیدار با خانواده سرباز شهید " هراچ هاکوپیان " که در دوران دفاع مقدس در منطقه سر پل ذهاب به درجه شهادت نائل شده است، گفت: شهدا از ثمره های اصلی انقلاب هستند و آنان بودند که با اهداء خون خود توانسته اند پایه های انقلاب را مستحکم ترکنند.

وی با اشاره به اینکه شهدا همیشه زنده هستند و خانواده ها نباید جای خالی آنان را احساس کنند خطاب به این خانواده شهید که فرزندانشان مفقود الاثر اظهارداشت: ما به شما خانواده های شهید افتخار می کنیم و همیشه سربازان شما هستیم.

در ادامه نیزپدر شهید " هراچ هاکوپیان " بااشاره به اینکه فرزندش در زمان شهادت، ۲۲ سال سن داشته است و در لباس سرباز وظیفه در ارتش جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده است، گفت: هر ایرانی وظیفه دارد از مملکت خود دفاع کند افتخار می کنم که ما نیز همپای دیگر هموطنان درجنگ جنگیدیم و فرارنکردیم.

هاکوپیان تاکید کرد: من خود را یک ایرانی می دانم و مادامی که نفس می کشم، رهبر عزیز انقلاب و همه سربازان که برای دفاع از این کشور تلاش می کنند را دعا می کنم.

وی بیان داشت: ارامنه ۴ قرن است که در ایران زندگی می کنند و تا بحال خیانتی در مورد این کشور مرتکب نشده اند چرا که ایران را دوست دارند و به ان عشق می ورزند.

امیرجهادی ارشد نظامی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در پایان این دیدار ها هدایا و لوح های تقدیر از سوی ارتش جهموری اسلامی ایران به خانواده های این شهدا اهدا کرد و برای آنان آرزوی سلامتی کرد.

حائز اهمیت است که وارطان آبراهامیان نیز در کردستان و در لشکر محمد رسول ا… به درجه شهادت نائل شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز