خبرگزاری کار ایران

مسئول دفتر مشارکت ها ی شهرداری فولادشهر:

دعوت از سرمایه گذاران کشور و استان برای سرمایه گذاری‌های مختلف در فولادشهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۵۴

فولادشهر با اجرای پروژه های سرمایه گذاری گردشگری، ورزشی و تفریحی در استان متمایز می‌شود.

مسئول دفتر مشارکت ها و سرمایه گذاری شهرداری فولادشهر، با بیان اینکه با اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری متمایز می‌شود، گفت: با توجه به پتانسیلی که در شهر موجود است و دسترسی خوب آن با مرکز استان می توان فولادشهر را به نقطه گردشگری در زمینه هایی که در استان موجود نیست تبدیل و متمایز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، ابوالفضل توکلی افزود: موضوعی که مورد توجه مدیریت شهری است توجه به نیازهای مردم در سطح شهر می باشد و طرح های مورد نظر با نظرسنجی شهروندان اولویت بندی می‌شوند.

وی تصریح نمود: پروژه های سرمایه گذای به حوزه های گردشگری، ورزشی، تفریحی، تجاری، اقتصادی و خدماتی تقسیم بندی شده است.

وی با اشاره به رشد جمعیتی در فولادشهر و در اولویت بودن موضوعات گردشگری، ورزشی و تفریحی، بیان داشت: طرح کارتینگ، استخر و موج های آبی، تیر اندازی، تینس خاکی، گلف و ایستگاه دوچرخه سواری از جمله پروژه های سرمایه گذاری درنظر گرفته شده برای شهر می‌باشد.

مسئول دفتر مشارکت ها و سرمایه گذاری شهرداری سینمای روباز، احداثکیوسک های گل فروشی و مطبوعاتی، زیبا سازی تابلو های تبلیغاتی و بازار ماهی و لبنیات را از دیگر پروژه های سرمایه گذاری برشمرد و اذعان نمود: با توجه به پتانسیل بالایی که در شهر موجود است، احداثبازارهای روز کوثر براساس نیاز شهر نیز در دست اقدام است.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در شهر فولادشهر اقوام مختلفی ساکن هستند، ایجاد موزه فرهنگ مردم شناسی با همکاری بخش خصوصی در دستور کار شهرداری می‌باشد.

توکلی همچنین در خصوص برنامه شهرداری جهت جذب سرمایه گذار، اظهار داشت: دعوت از سرمایه گذاران کشور و استان و گفتگو با آنها از جمله برنامه های شهرداری در راستای جذب سرمایه گذار می‌باشد.

مسئول و مسئول دفتر مشارکت ها و سرمایه گذاری شهرداری بیان داشت: در حال حاظر فراخوان مشارکت و سرمایه گذاری عملیات احداثمجتمع تجاری – اداری جنب بانک ملت از طریق مشارکت با بخش خصوصی به افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز