خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان خبر داد:

برگزاری سومین دوره بازآموزی قوانین و مقررات حمل و نقل جاده‌ای برای سفر های نوروزی

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۹۶۲

سومین دوره آموزشی بازآموزی قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای ویژه سفرهای ایام نوروز برای رانندگان بخش حمل و نقل مسافراستان اصفهان آغاز شد.

رئیس اداره مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان گفت: سومین دوره بازآموزی قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای، قوانین و مقررات ایمنی و مباحثاخلاقی ویژه رانندگان بخش حمل و نقل مسافربری استان از ۱۵ دی تا ۵ اسفند ماه به منظور آمادگی رانندگان برای سفر های نوروزی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، باقر کیانی اظهار داشت: در این دوره آموزشی بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ راننده بخش مسافربری بین شهری زیر نظر کارشناسان پلیس راه و کارشناسان حوزه علوم دینی آموزش می بینند و پس از پایان دوره گواهینامه سومین دوره آموزشی برای آنان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: ارتقا سطح علمی رانندگان، آگاهی آنان نسبت به قوانین و مقررات حمل و نقل جاده ای، رعایت مقررات ایمنی، توجه به دستورات پلیس و توجه ویژه به وقت اقامه نمازو حفظ ارزش ها و شئونات اسلامی و نحوه برخورد مناسب با مسافران به منظور حفظ حقوق آنان از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است.

کیانی افزود: کلیه رانندگان بخش حمل و نقل مسافر علاوه بر دوره بازآموزی؛ جهت دریافت کارت هوشمند به صورت برنامه ریزی شده در طول سال ملزم به شرکت در کلاس های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز