خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکید کرد:

جشنواره علم تا عمل با شعار " تبلور صنعت ساز ایرانی " اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۴۳۲

در جشنواره علم تا عمل، بیشتر واحدهای فناوری که با توسعه محصول، ثروت سازی از دانش فنی و علم را با یک رونق بیشتری دنبال کنند، به عرضه ی محصولات خود می پردازند.

رسول زرگرپور بر لزوم اطلاع رسانی درست به فناوران و نوآوران برای شرکت در پنجمین جشنواره علم تا عمل تاکید کرد و گفت: این افراد باید با حضور در این جشنواره، ایده ها و فعالیت های خود را به منصه ی ظهور گذارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه ی برنامه ریزی برای حضور موفق در پنجمین جشنواره ی علم تا عمل که با حضور معاون توسعه ی مدیریت و منابع انسانی استانداری، مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش و مدیران شهرک علمی و تحقیقاتی و شهرک‌های صنعتی، برگزار شد، بر لزوم حضور شرکت های دانش بنیان موفق در این جشنواره تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: هرچه بستر برای فعالیت شرکت های دانش بنیان فراهم شود، تاثیرگذاری بیشتری خواهند داشت.

استاندار اصفهان به تشریح اهداف برگزاری این جشنواره پرداخت و گفت: در این نمایشگاه، آن دسته از دستاوردهای فناورانه و فناوری های صنعت سازایرانی و محصولات دانش بنیان به بازارسازی مناسب، اشتغالزایی کمک می کنند.

زرگرپور با بیان اینکه قرار است جشنواره علم تا عمل با شعار " تبلور صنعت ساز ایرانی " آغاز به کار کند، اظهار داشت: این جشنواره در دوبخش رقابت طرح های منتخب و نمایشگاهی برای معرفی محصولات خواهد بود.

وی اضافه کرد: در جشنواره علم تا عمل، بیشتر واحدهای فناوری که با توسعه محصول، ثروت سازی از دانش فنی و علم را با یک رونق بیشتری دنبال کنند، به عرضه ی محصولات خود می پردازند.

استاندار اصفهان این جشنواره را جلوه ای از فناوری های ایرانی عنوان کرد و اظهار داشت: ماحصل تلاش شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناوری در تحقق اقتصاد دانش بنیان، در این جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

رسول زرگرپور ارج نهادن به جایگاه رفیع پژوهش و پژوهشگران، مخترعان، فناوران و نوآوران برتر در عرصه ملی و شناسایی و معرفی طرح های فناورانه برتر در زمینه های مختلف علمی، ‌فناوری و صنعتی را از اهداف این جشنواره عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت شرکت ها، نهادها و بویژه پارک‌های علم و فناوری، بنیاد نخبگان استفاده کرد، عنوان کرد: باید طرح های با کیفیت مناسب و فناوری های رقابتی صنعت ساز ایرانی شناسایی و استفاده از پتانسیل های بالای آن ها به این جشنواره فراخوانده شوند.

مدیر ارشد استان بر لزوم فراهم آوردن زمینه های لازم جهت توسعه و تعمیق همکاری علمی و فناوری بین مراکز علمی، ‌صنعتی و فناوری استان تاکید کرد و افزود: نهادهای استفاده کننده از فناوری و سرمایه گذاران باید با حضور در این نمایشگاه، از این طرح های برای توسعه و تبدیل ایده به ثروت بهره مند شوند.

استاندار اصفهان بر نحوه ی اطلاع رسانی درست به فناوران و نوآوران برای شرکت در این جشنواره تاکید کرد و گفت: این افراد باید با حضور در این جشنواره؛ ایده ها و فعالیت های خود را به منصه ی ظهور گذارند.

جشنواره ی علم تا عمل از تاریخ ۳ تا ۷ اسفند ماه در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز