خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال جاری صورت گرفت:

برگزاری بیش از ۲۰ کرسی آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۴۷۰

دبیرخانه کرسی‌های نظریه پردازی و آزاد اندیشی حوزه علمیه اصفهان تاکنون بیست و دو کرسی آزاد اندیشی در سطح مدارس علمیه مختلف شهر اصفهان برگزار کرده است.

مسؤول دبیرخانه کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی حوزه‌ علمیه اصفهان با اشاره به این که این دبیرخانه تحت نظر امام جمعه اصفهان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: با تشکیل یک شورای مرکزی ۹ نفره از نخبگان حوزه‌ علمیه و عنایت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه اصفهان و مرکز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا ناجی؛ با بیان این‌که این دبیرخانه نخستین گروه شکل گرفته در سراسر حوزه های علمیه کشور است که به طور جدی به اجرای کرسی های آزاداندیشی در سطح حوزه علمیه پرداخته است، بیان داشت: شیوه کار این دبیرخانه به دو صورت طلبه محور و استادمحور در نظر گرفته شده و امسال طی جلسات مداوم شورای مرکزی دبیرخانه، اساسنامه و آیین نامه اجرایی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره این دبیرخانه نیز تدوین شده است.

حجت الاسلام ناجی در ادامه افزود: تاکنون ۲۲ کرسی آزاد اندیشی از سوی این دبیرخانه در سطح مدارس علمیه استان اصفهان برگزار شده است.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و هم چنین محیط نقادی که در حوزه‌های علمیه وجود دارد و همچنین ظرفیت بالای حوزه‌های علمیه استان اصفهان نسبت به دیگر استان ها، باید در برگزاری این گونه کرسی ها اهتمام و کوشش بیشتری صورت گیرد و در فضای آزاد تضارب آراء، طلاب و فضلای محترم به بیان نظرات خود بپردازند تا با تولید علم و دوری از هر گونه تعصب موجبات تعالی حوزه علمیه را فراهم سازیم.

دبیر کرسی های نظریه پردازی و آزاد اندیشی حوزه علمیه اصفهان در پایان گفت: علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر و تباید نظر به سایت دبیرخانه به نشانی www. morsalat. ir / korsi مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز