خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره برق گلپایگان خبر داد:

۱۳ میلیارد ریال، بودجه جذب امور برق گلپایگان شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۲۲۹

از محل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان، ۱۳ میلیارد ریال بودجه جذب امور برق گلپایگان شد.

رییس اداره برق گلپایگان با بیان اینکه طی ۹ماه امسال، مبلغ «۱۳ میلیارد ریال» از بودجه عمرانی شهرستان جذب امور برق گلپایگان شده است، تصریح کرد: این مبلغ از ردیف بودجه شهرستان و ازمحل اعتبارات شرکت توزیع برق استان اصفهان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گلپایگان، شاپور حدادی‌پور بیان کرد: در ۹ماهه امسال، هزار و ۸۰۲ مشترک جدید که شامل هزار و ۷۷۴مشترک عادی و ۲۸ مشترک دیماندی به مشترکان برق شهرستان گلپایگان افزوده شده که تعداد مشترکان برق شهرستان تا پایان آذر امسال به ۴۸هزار و ۳۷۷ مشترک رسیده است.

وی در ادامه به مهم‌ترین پروژه‌ها و فعالیت‌های برق شهرستان گلپایگان سال ۹۳ اشاره کرد و گفت: جابجایی پست هوایی واقع در مسیر بازگشایی شده روستای دُر با اعتبار۱۰۰میلیون ریال، کابلکشی ۲۰ کیلوولت و نصب ترانس و بهینه سازی فشار ضعیف کوچه مسجد حاجی با اعتبار ۶۱۰ میلیون ریال و برق رسانی به مشترکین جدید با اعتبار۴۳۰۰میلیون ریال انجام شده است.
مدیر امور برق گلپایگان افزود: برای شبکه ۲۰ کیلو ولت و نصب ترانس روستای فرج آباد ۲۶۰ میلیون ریال و برای شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب ترانس و بهینه سازی فشار ضعیف خیابان شهید احمدی ۴۲۰ میلیون ریال و همچنین برای شبکه ۲۰ کیلوولت و نصب ترانس و بهینه سازی فشار ضعیف روستای زرنجان ۴۸۰ میلیون ریال هزینه متقبل شده است.

وی ادامه داد: برای رفع حریم فشار ضعیف و ۲۰ کیلوولت شهر گوگد و جاده قدیم اسفرنجان مبلغ ۳۳۰ میلیون ریال و تعویض کنتورهای معیوب عادی و دیماندی ۹۰۰میلیون ریال هزینه در برداشته است.

حدادی‌پور با بیان اینکه بهینه سازی شبکه فشار ضعیف گلشهر جنب بانک صادرات مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال هزینه در برداشته است، تصریح کرد: تبدیل شبکه به کابل خودنگهدار فشار ضعیف ۸۰۰میلیون ریال و بهینه سازی شبکه فشار ضعیف خ صفاییه ۲۱۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه رفع حریم و رفع نقاط خطرسازگلپایگان ۱۲۰۰میلیون ریال هزینه در برداشت، تصریح کرد: برای حوادثو اتفاقات شبکه‌ها و پستهای توزیع ۱۰۰۰میلیون ریال و احداثشبکه و پست جهت رفع ضعف ولت ۱۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

حدادی‌پور هزینه بهینه سازی و تعمیرات شبکه‌ها و پست‌های توزیع برق را ۹۰۰میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تا کنون مبلغ ۱۳۰۰۰میلیون ریال هزینه برای پروژه‌های عمرانی برق شهرستان گلپایگان هزینه متقبل شده است.
.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز