خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی استانداری اصفهان خبر داد:

برگزاری جلسه اضطراری در خصوص افزایش غلظت آلاینده های هوای اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۴۳

استاندار اصفهان با تشکیل جلسه ای اضطراری، مدیران صنایع، محیط زیست، بحران، شرکت ملی گاز و شرکت پخش فراورده های نفتی استان را برای پاسخگویی در خصوص افزایش غلظت آلاینده های هوا فراخواند.

رسول زرگرپور با تشکیل جلسه ای اضطراری با حضور مدیران صنایع، محیط زیست، بحران، شرکت ملی گاز و شرکت پخش فراورده های نفتی استان، گفت: آلودگی هوا در طول یکسال گذشته یکی از مهمترین دغدغه های اصلی مردم و مدیریت استان بوده است ولی علیرغم انجام اقدامات مختلف در این خصوص در هفته ی گذشته شاهد افزایش آلودگی هوا در استان بودیم.

به گزارش ایلنا از اصفهان، رسول زرگرپور با اشاره به برخی اخبار منتشره در خصوص مصرف صنایع از سوخت مازوت و گازوئیل تاکید کرد: طبق توافقات صورت گرفته، نیروگاهها و اتوبوس های شرکت واحد محدودیتی در خصوص استفاده از گاز ندارند و سایر صنایع هم در حد برنامه ابلاغی گاز مصرف می نمایند و در صورت مشاهده ی تخلف، برخورد جدی با آن ها صورت خواهد گرفت.

مدیر ارشد استان دستور داد: کمیته ای در خصوص بررسی احتمال مصرف مازوت و گازوئیل بجای گاز توسط صنایع بالاخص صنایع بزرگ تشکیل شود و ظرف ۲۴ ساعت آینده این کمیته نتایج بررسی های خود را در مورد وضعیت سوخت صنایع اعلام نماید تا تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

گفتنی است در این جلسه مدیران به بیان گزارش در خصوص اقدامات انجام شده برای کاهش آلودگی هوا به جلسه ارائه نمودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز