خبرگزاری کار ایران

برای کارکنان فرودگاه شهید بهشتی برگزار شد؛

کارگاه آموزشی جلوگیری از خروج اشیاء تاریخی – فرهنگی از کشور

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۰۳۳

با توجه به اینکه جلوگیری از خروج اشیاء عتیقه و دارای ارزش تاریخی - فرهنگی از کشور، دارای حساسیت ویژه‌ای است، برپایی کارگاه‌های آموزشی به‌صورت مستمرباید صورت گیرد.

فرمانده یگان حفاظت میراثفرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: کارگاه آموزشی لزوم جلوگیری خروج اشیاء تاریخی – فرهنگی از کشور برای پرسنل و کارکنان فرودگاه بین المللی شهید بهشتی تشکیل شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، " سرهنگ پاسدار عطاا.. شریفی " افزود: این کارگاه آموزشی به‌منظور ارتقاء سطح کارایی کارکنان و پیشگیری موثرتر از جرائم علیه مواریثفرهنگی و تاریخی موثر و مطلوبی در خصوص اشیاء تاریخی – فرهنگی و لزوم جلوگیری خروج این اشیاء از کشور تشکیل شد.

وی اظهار داشت: در این جلسه، مطالب ضروری و مورد نیاز در خصوص پیشگیری از جرائم علیه میراثفرهنگی، و شناسایی هر گونه قاچاق و نگهداری انواع مختلف اشیاء از سوی کارشناس باستان شناسی اداره کل میراثفرهنگی استان اصفهان مطرح شد.

سرهنگ شریفی تصریح کرد: با توجه به اینکه حوزه و فعالیت کشف و بازرسی اشیاء عتیقه و دارای ارزش تاریخی - فرهنگی به منظور جلوگیری خروج آنها از کشور دارای حساسیت ویژه ای است، برپایی کارگاه‌های آموزشی بصورت مستمرباید صورت گیرد.

وی تعامل و همکاری بیشتر با پرسنل زحمت کش فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان و برنامه ریزی لازم در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی بر حسب نیاز بصورت مستمر را مورد تاکید قرار داد.

این کارگان آموزشی با حضور فرمانده یگان حفاظت میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، کارشناس میراثفرهنگی، فرمانده فرودگاه بین المللی شهید بهشتی، رئیس پلیس آگاهی استان، اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پرسنل سپاه پاسداران مستقر در فرودگاه و همچنین پرسنل حراست فرودگاه و کارکنان مرتبط با این موضوع در سالن اداره کل فرودگاه بین المللی شهید بهشتی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز