خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان:

آمادگی رسانه ملی برای ترویج وقف؛ با ساخت فیلم‌های سینمایی و مستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۶۲

وقف یک امر مقدس دینی است و می‌طلبد که رسانه‌ها در این زمینه آگاهی رسانی انجام دهند.

مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان؛ با اشاره به اینکه رسانه اثر گذاری در ساختن ذهن مردم برای انجام وقف دارند اظهار داشت: بسیاری از موضوعات جامعه ساخته ذهن رسانه‌ها است و یکی از این موضوعات مسأله وقف است.

به گزارش ایلنا؛ علی کلباسی؛ عصرامروز در همایش " وقف، احسان ماندگار وقف و رسانه " که در امامزاده زینبیه اصفهان برگزار شد با اشاره به اینکه رسانه‌ها نقش مؤثر و مهمی در شکل گیری افکار عمومی دارند و وقف که یک امر مقدس دینی است، می‌طلبد که رسانه‌ها در این زمینه آگاهی رسانی انجام دهند اظهار داشت: رسانه‌ها می‌توانند مردم را تشویق کنند تا وقف‌های جدیدی انجام دهند و وقف‌هایی که کاربری ندارند را می‌توانند رسانه‌ها اطلاع رسانی کنند تا مجدداً وقف جدیدی بر آن‌ها صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مؤثری در معرفی چهره های ماندگار واقف دارند، تصریح کرد: خوشبختانه اولین بیمارستان وقفی در اصفهان که بیمارستان نور است، توسط یک واقف، وقف شده است.

وی تاکید کرد: وقف یک امر مقدس دینی است و می‌طلبد که رسانه‌ها در این زمینه آگاهی رسانی انجام دهند. همچنین رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی بانوان واقف دارند.

کلباسی به این موضوع هم اشاره داشت که آماده همکاری با اوقاف برای ساخت فیلم سینمایی، مستند، انیمیشن جهت ترویج سنت حسنه وقف هستیم و باید در اصفهان کاری کنیم که وقف مانند زمان صفویان در اوج اعمال خیر قرار گیرد، چرا که بیشترین وقف ها در آن زمان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز