خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

نبود متخصصان حمل و نقل در شورای برنامه‌ریزی استان به مشکلات صنعت حمل و نقل دامن می‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۱۷

عدم برنامه ریزی استراتژیک و بلند مدت در بخش حمل و نقل و نبود زیر ساخت‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های استان و عدم بهره گیری از متخصصان حمل و نقل در شورای برنامه ریزی استان و فرسودگی ناوگان حمل و نقلی از مهم‌ترین مشکلات پیش روی صنعت حمل و نقل استان اصفهان است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مراسم بزرگداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل و رانندگان که به همت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان برگزار شد با اشاره به ظرفیت‌های استان اصفهان در بخش حمل و نقل کالا و مسافر گفت: یکی از ظرفیت‌های بالقوه این استان صنعت حمل و نقل است که اگر برنامه ریزی صحیحی داشته باشم، می‌توانیم سطح درآمد استان را در این زمینه افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، عباس مقتدایی اظهار داشت: بیش از ۵۸ هزار راننده فعال در بخش حمل و نقل کالا و ۱۲ هزار راننده در بخش حمل و نقل مسافر در استان فعالیت دارند و با توجه به اینکه استان اصفهان در تمامی زمینه‌ها در صنعت حمل و نقل رتبه اول را کسب کرده است، می‌توانیم با برنامه ریزی دقیق ازسرمایه‌های بزرگ استان ‌‌نهایت استفاده را ببریم.

مقتدایی عدم برنامه ریزی استراتژیک و بلند مدت در بخش حمل و نقل و نبود زیر ساخت‌های لازم برای استفاده از ظرفیت‌های استان، موانع سرمایه گذاری در این بخش و عدم بهره گیری از متخصصان حمل و نقل در شورای برنامه ریزی استان، و فرسودگی ناوگان حمل و نقلی استان را از مهم‌ترین مشکلات پیش روی صنعت حمل و نقل استان اصفهان برشمرد.

وی با اشاره به تشکیل فراکسیون توسعه حمل و نقل در مجلس شورای اسلامی افزود: امیدواریم بتوانیم با همکاری این فراکسیون و مسئولین استانی استان اصفهان را به عنوان یک مجموعه عظیم ظرفیت‌ها به عنوان شاهراه ارتباطی کشور در زمینه ایمنی به رتبه بالایی برسانیم و مشکلات پیش روی پیشرفت آن را برطرف کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز