خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان تاکیدکرد:

دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها باید در جهت توسعه روستا گام بردارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۴۹۴

متأسفانه ساخت و ساز روستایی وضعیت خوبی ندارد و برخی با گرفتن منابعی مجوزهای غیرقانونی صادر می‌کنند، در صورت رویداد این اتفاق بنده به عنوان استاندار اولین کسی هستم که با آن برخورد خواهم کرد.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در همایش مدیریت روستایی که با حضور بخشداران، رؤسای شورای اسلامی بخش‌ها، دهیاران و مدیران عامل شرکت‌های تعاونی‌ دهیاری‌های استان برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها باید در جهت توسعه روستا با برنامه ریزی، تفکر و آینده‌نگری گام بردارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، استاندار اصفهان با تأکید بر توسعه روستایی، افزود: اعتقاد داریم که استقلال کشور و تأمین امنیت غذایی از مسیر روستاها میسر است.

وی خطاب به حاضران تصریح کرد: اصول این دولت بر توسعه روستایی استوار است و تحقق این مهم جز با تدبیر شما تحقق نخواهد یافت.

زرگرپور با تأکید بر اینکه باید استقلال شغلی خود را در عین تعامل و هم افزایی حفظ کنید، خاطر نشان کرد: هرکس باید مدیر ارشد نظام در محل مأموریت خود باشد.

وی اذعان داشت: روستاهای اصفهان باید نسبت به دیگر استان ها نمونه باشند و در همین راستا دهیاران و اعضای شوراها باید با برنامه، فکر و آینده‌نگری مسائل روستا را پیگیری کنند.

مدیر ارشد استان سیاست دولت تدبیر و امید را ایجاد ثبات، آرامش و امنیت عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه اجرای این سیاست کلی در همه جا اهمیت دارد، اگر در روستاها اختلافی وجود داشته باشد باید برطرف شود.

وی خاطر نشان کرد: اولین و مهم‌ترین خواسته دولت از نمایندگان خود ایجاد ثبات و آرامش است و باید در جهت ایجاد آرامش حل‌کننده اختلافات باشید.

رسول زرگرپور با اشاره به اینکه هر کس گرایش سیاسی خود را دارد، تأکید کرد: دهیاران باید ردای دهیاری به تن کرده، جز خدمت به چیزی فکر نکرده و ردای سیاست را از تن خارج کنند.

وی یادآور شد: روستا محل پاکی، صداقت و ایمان است و محل سیاست بازی نیست.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: سیستم کدخدایی به پایان رسیده است و در حال حاضر غیر از خدمتگذاری، تعامل، همکاری و هم افزایی نباید هدفی وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: این دولت بارها تأکید کرده اصل بر قانون و ضابطه و رعایت دقیق مقررات است و شما باید این اصل اساسی دولت را با دقت رعایت کنید.

زرگرپور با اشاره به مبحثساخت و ساز در روستاها، اظهار کرد: ساخت و ساز در روستاها باید کاملتر و بهتر از شهرها باشد و بافت و چهارچوب روستا حفظ شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه ساخت و ساز روستایی وضعیت خوبی ندارد و برخی با گرفتن منابعی مجوزهای غیرقانونی صادر می‌کنند، افزود: در صورت رویداد این اتفاق بنده به عنوان استاندار اولین کسی هستم که با آن برخورد خواهم کرد.

استاندار اصفهان در ابتدای این همایش با اشاره ی مجدد به انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته و تحقق شعار حماسه ی سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، رأی مردم به دکتر روحانی را به دلیل تطابق بیشتر شعارهای ایشان با مطالبات مردم عنوان کرد.

وی به دستاوردهای مثبت ۱۵ ماهه ی گذشته دولت تدبیر و امید اشاره نمود و افزود: ارتباط عزتمند با کشورهای جهان، کاهش تورم، اجرای طرح نظام سلامت، افزایش ۵/۲ برابری حضور گردشگران خارجی، حضور بیش از ۸۰ هیئت سیاسی بلند پایه و… از جمله ی این دستاوردها است.

مدیر ارشد استان در پایان، وظیفه ی همه ی فرمانداران، بخشداران، دهیاران و همه ی مدیران دستگاههای اجرایی را حرکت در راستای تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید دانست و اظهار داشت: همه ی مسئولین و مدیران بایستی در هر جایگاهی که قرار دارند مبلّغ و مبشّر این شعارها و سیاست های دولت باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز