خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۵ هزار نفرساعت آموزش‌های ایمنی و بهداشت دراستان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۵۸

در هشت ماه نخست امسال، نزدیک به ۵ هزارنفر ساعت آموزش‌های علمی، کاربردی، ایمنی و بهداشت کار در محل صنایع استان اصفهان برگزار شد.

سرپرست گروه تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار اصفهان گفت: در هشت ماه سال جاری نزدیک به ۵هزار نفر ساعت آموزش‌های علمی کاربردی ایمنی و بهداشت کار در قالب ۳۶ دوره آموزشی در محل صنایع استان اجرا شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حبیب اله مقصودی، با بیان این مطلب افزود: دوره‌های آموزشی علمی کاربردی ایمنی و بهداشت کار بر حسب تقاضای موسسات و شرکتهای متقاضی و طبق استانداردهای تدوین شده، به مدت ۳ ساعت وحداقل در قالب گروه‌های ۲۵ نفره کارگران و کار‌شناسان در محل شرکت‌ها و موسسات تولیدی، خدماتی و کشاورزی اجرا و جهت شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه رسمی صادر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه عدم اجرای دوره‌های آموزشهای ایمنی و بهداشت کارتوسط کارفرمایان موجب بروز مخاطرات و حوادثناشی از کار در سطح صنایع می‌گردد اظهار داشت: مدیران صنایع می‌توانند ضمن برقراری ارتباط موثر با کار‌شناسان این گروه از امکانات سمعی و بصری، پوسترهای ایمنی ودستور العملهای ایمنی و بهداشت کار بهره‌مند شوند.

گفتنی است، مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی می‌توانند علاوه بر دوره آموزشی مذکور نسبت به ثبت نام و حضورکارکنان در دوره‌های تخصصی ایمنی و بهداشت کار این گروه طبق تقویم آموزشی سال ۹۳ اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز