خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان:

اقدامات خوبی برای حمایت از کارگران استان اصفهان انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۸۱۴

استان اصفهان از لحاظ استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی از استان‌های شاخص کشور محسوب می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: با توجه به آمار جامعه کارگری استان اصفهان، اقدامات خوبی در راستای افزایش حمایت از این قشر انجام شده است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامعلی قادری اظهار داشت: استان اصفهان از لحاظ استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی از استان‌های شاخص کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به آمار جامعه کارگری استان اقداماتی در راستای افزایش حمایت از این قشر انجام گرفته است.

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: آگاهی کارگر و کارفرما از قوانین و مقررات، ایجاد فضای تعاملی بین کارگران و کارفرمایان و افزایش تعداد تشکل‌های کارگری و کارفرمایی جهت حضور منسجم‌تر و بهتر از راه‌هایی است که امکان ایجاد ارتباط مطلوب را بین کارگران و کارفرمایان فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: تنظیم روابط کاربین کارگران و کارفرمایان و مسائل حقوقی کارگران، حمایت از پایداری مشاغل به وسیله رصد واحدهای مشکل‌دار، آموزش کارفرمایان و کارگران و توسعه تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و توسعه و ارتقای مباحثشرکای اجتماعی دولت، کارفرما و کارگر از جمله وظایف این اداره کل است که در راستای حفظ و صیانت از نیروی کار در سطح استان انجام می‌شود.

قادری بیان داشت: البته باید توجه کرد که توجه به بعد تخصصی و تاکید مطلق به تولید و بهره‌وری و عدم توجه به سایر نیازهای روحی و روانی نیروی کار، منجر به بروز حوادثمحیط کار و بروز اختلالات در خانواده می‌شود و مشکلات فردی و اجتماعی را در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز