خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد بهداشت محیط اصفهان اعلام کرد:

تعطیلی هم‌زمان چهار رستوران در جریان طرح تشدید بازرسی

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۴۱۴

رستوران‌های واقع در یک منطقه صنعتی کارگاهی اصفهان در اجرای یک طرح تشدید بازرسی مورد بازدید بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان قرار گرفتند و در یک روز ۴ رستوران مختلف و دارای شرایط بحرانی به طور همزمان تعطیل شدند.

مسئول واحد بهداشت محیط شماره ۲ اصفهان با اشاره به بازدید بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره دو اصفهان از رستوران‌های یک منطقه صنعتی کارگاهی اصفهان گفت: گرچه بافت و شرایط این منطقه فنی و صنعتی است اما این امر به هیچ وجه دلیلی بر کوتاهی و قصور متصدیان واحدهای عرضه کننده مواد غذائی محسوب نمی‌شود.

به گزارش ایلنا از اصفهان، طاهری اظهار داشت: در این طرح با توجه به تشخیص بحرانی بودن وضعیت بهداشتی ۴ رستوران و فست فود با استفاده از اصلاحیه ماده ۱۳ بلافاصله این ۴ واحد پلمپ اضطراری شده و متصدیان مربوطه برای طی مراحل قانونی به ستاد بهداشت محیط احضار شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش از اولویت‌های مهم مدیریتی مرکز بهداشت شماره ۲ در سال جاری است لذا ما از کارهای آموزشی نیز به هیچ وجه غفلت نمی‌کنیم کما اینکه در همین منطقه با آموزش‌های چهره به چهره به متصدیان واحدهای غذائی به آنان فرصت ۱۵ روزه‌ای دادیم تا بر اساس آموزش‌ها و تذکرات، به رفع نواقص اقدام کنند همچنین مقرر شد در اینده نزدیک یک جلسه آموزشی برای کلیه متصدیان و پرسنل رستورانهای منطقه صنعتی بر پا شود.

وی بیان داشت: بر اساس اصلاحیه ماده ۱۳ که ظرف یکی دو سال اخیر ابلاغ شده بازرسان بهداشت محیط اجازه دارند در مواقعی که وضعیت واحدهای غذائی را بحرانی تشخیص دهند در‌‌ همان بازدید واحد را برای ۴۸ ساعت تعطیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز