خبرگزاری کار ایران

فرماندار اصفهان تاکید کرد:

قانون پرداخت عوارض شهرداری به آموزش و پرورش محقق شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۲۳

اجرای قانون پرداخت ۵ درصد عوارض شهرداری به حساب شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان از جمله اقدامات موثر این شورا است که با اعتبارات بدست آمده می توان پروژه های عمرانی مطلوبی در آموزش و پرورش اجرا کرد.

فرمانداراصفهان؛ در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اصفهان گفت: آموزش و پرورش بعنوان متولی بخش عظیمی از جامعه می تواند نقش تأثیرگذاری در توسعه شهرستان بویژه اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی موردنظر حاکمیت در جامعه داشته باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، فضل ا… کفیل؛ پیگیری و اجرای قانون پرداخت ۵ درصد عوارض شهرداری به حساب شورای آموزش و پرورش شهرستان را از جمله اقدامات موثر این شورا عنوان نمود و افزود: با اعتبارات بدست آمده می توان پروژه های عمرانی مطلوبی در آموزش و پرورش اجرا کرد.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته شورای آموزش و پرورش، بر معرفی فرهنگ شورایی به دانش آموزان و نهادینه ساختن فرهنگ بهره گیری از خرد جمعی و مشارکت دانش آموزان در اجرای سیاستهای دولت و کارهای فرهنگی تأکید نمود.

کفیل؛ با بیان سیاستهای پنج گانه کلی نظام برای آموزش و پرورش، خواستار ارائه نظرات و پیشنهادات اعضاء این شورا برای تدوین برنامه ای راهبردی و کارشناسی شده در جهت توسعه آموزش و پرورش و رفع مشکلات در این زمینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز