خبرگزاری کار ایران

در اولین همایش ملی تخصصی پدافند غیرعامل در اصفهان مطرح شد:

استمرار خدمات با افزایش کیفیت روزافزون

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۱۳۸

مدیران و کارشناسان بخش‌های مهندسی و توسعه شرکت‌ها باید در زمینه پدافندغیرعامل آموزش ببینند تا بتوان از آسیب‌های احتمالی تاسیسات و پروژه‌ها جلوگیری کرد.

معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در اولین همایش ملی تخصصی پدافند غیرعامل در آبفای استان اصفهان گفت: شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اولین شرکت مادر تخصصی در کشور بود که مباحثپدافند غیرعامل را در تمام سطوح اجرا کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، تشیعی با بیان اینکه آبفا استان اصفهان کارنامه بسیار درخشانی درطول ۲۵ سال گذشته در ارائه خدمات داشته، اظهار داشت: آبفا استان اصفهان به رغم اینکه در تابستان سال جاری یکی از ۱۲ شهری بود که منابع آبی آن بحرانی بوده است اما توانست با بهترین شکل و به صورت عادلانه آب شرب مشترکین را تأمین کند و این جای تقدیر و تشکر دارد، در حالی که به اعتقاد کار‌شناسان، تابستان جاری یکی از گرم‌ترین فصول در سال‌های گذشته بوده است و در حال حاضر مسئولان امر در اصفهان باید درصدد تأمین آب شرب مردم در تابستان آینده باشند.

وی ارائه خدمات آب و فاضلاب را بسیار حیاتی دانست و اعلام کرد: ارائه خدمات آب و فاضلاب به صورت پایدار بسیار حیاتی و ضروری است و هم اکنون شرکت‌های آب و فاضلاب شهری در کشور به صورت انحصاری اقدام به ارائه خدمات در بخش آب و فاضلاب می‌کنند. این درحالی ست که باید تحت هر شرایطی خدمات آبفا با بهترین شکل در اختیار متقاضیان قرار گیرد که این امر مستلزم اجرای کامل پدافند غیرعامل است.

تشیعی به جایگاه پدافند غیرعامل در شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اشاره کرد و اعلام کرد: از بدو تشکیل پدافندغیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، اجرای جهات آن را در تمام سطوح در دستور کار قرار داده است که این امر به دلیل ارائه خدمات پایدار آبفا تحت هر شرایطی است.

وی مدیران آبفای شهری را ملزم به اجرای دقیق پدافندغیرعامل کرد و تصریح کرد: باید آموزش مدیران، کار‌شناسان به ویژه کارکنان بخش‌های مهندسی و توسعه و بهره برداری پیرامون مباحثپدافندغیرعامل صورت گیرد تا تأسیسات و پروژه‌ها در برابر هرگونه حوادثطبیعی و غیرطبیعی مصون باشند و بتوان با آسیب‌های احتمالی مقابله کرد..

مدیرعامل آبفا استان اصفهان نیز در این همایش گفت: استمرار پایدار خدمات در بخش آب و فاضلاب هدف اصلی اجرای گسترده و همه جانبه پدافند غیرعامل در صنعت آب و فاضلاب است.

هاشم امینی اظهار داشت: آبفا استان اصفهان با پیش بینی و نیز چگونگی تقابل با آسیب‌های احتمالی درصدد ارائه خدمات پایدار آبفا به مردم می‌باشد به طوریکه درچند سال اخیر اجرای مباحثپدافند غیرعامل در دستور کار مدیران و کار‌شناسان آبفا استان اصفهان قرار گرفت.

وی به حادثه تخلیه گازوئیل در رودخانه زاینده رود اشاره کرد و افزود: درچند ماه گذشته ریختن ۲۰۰ لیتر گازوئیل در رودخانه زاینده رود منجرشد که تصفیه خانه باباشیخعلی از مدار خارج شد اما از آنجایی که چگونگی مقابله با آسیب و حوادثاحتمالی به خوبی در دستور کار قرار گرفته بود این حادثه در کمترین زمان ممکن مهار شد.

مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره آبفا استان اصفهان با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل محور تمام کار‌ها قرار گیرد، خاطرنشان ساخت: مسئولان امر در آبفا استان اصفهان فرمایش مقام معظم رهبری را سرلوحه کار‌ها قرار دادند و علاوه بر تأمین پایدار آب شرب مشترکین ارتقای کیفیت آب شرب را هم در دستور کار قرار دادند و مباحثپدافند غیرعامل از حالت تئوری به مرحله عملی درآمد چرا که استمرار خدمات با افزایش کیفیت روزافزون هدف نهایی پدافند غیرعامل در آبفای استان اصفهان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز