خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اموربانوان استانداری اصفهان:

خانواده‌ها نیاز بیشتری به کسب اطلاعات درباره برندهای ایرانی دارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۴۰

خانواده‌ها و به‌ویژه بانوان لزوم بهره‌گیری از اجناس ساخت داخل را می‌دانند، اما برخی اطلاعات کمی پیرامون کیفیت و ارزش تولیدات ملی دارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: خانواده‌ها و به ‌ویژه بانوان، لزوم بهره‌گیری از اجناس ساخت داخل را می‌دانند، اما اطلاعات کمی پیرامون کیفیت و ارزش تولیدات ایرانی دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، سهیلا اثنی عشران در بازدید از بزرگ‌ترین مجتمع تولیدی لوازم‌خانگی در ایران در ارتباط با فرهنگ خانواده‌ها برای استفاده از کالاهای ایرانی، اظهار داشت: فرهنگ استفاده از کالاهای ایرانی مبحثگسترده‌ای داشته و دلایل زیادی برای انجام و یا عدم انجام آن وجود دارد، خانواده‌ها و به‌ویژه بانوان لزوم بهره‌گیری از اجناس ساخت داخل را می‌دانند، اما برخی اطلاعات کمی پیرامون کیفیت و ارزش تولیدات ملی دارند.

وی بابیان اینکه معتقدم برندهای ملی به خوبی خود را معرفی نکرده‌اند و از لحاظ تبلیغی نتوانسته‌اند مانند برندهای خارجی به بیان ارزش‌های خود بپردازند، اضافه کرد: بانوان به‌ خوبی می‌دانند که در شرایط اقتصاد کنونی خرید محصولات داخلی نقش ویژه‌ای در رشد اقتصاد و صنعت کشور ایفا کند، اما از یک‌سو فرق برندهای داخلی و خارجی را نمی‌دانند و از سوی دیگر برخی اصلاً نمی‌دانند کدام برند ایرانی است و کدام برند غیر ایرانی.

اثنی عشران ادامه داد: تبلیغ و ارائه اطلاعات صحیح و شفاف برای مردم بسیار مهم و ارزشمند است که در این زمینه، لازم است تولیدکنندگان ایرانی بیش از گذشته توجه کرده و در سرفصل اصلی برنامه‌های خود قرار دهند.

وی افزود: گروه بزرگ و پیشرفته انتخاب به خوبی توانسته به مقوله تولید ملی بها دهد و با پیشرفت مناسب و مطلوب از جمله گروه‌های موفق کشور باشد.

مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان اضافه کرد: بازدید از چنین مجتمع‌های صنعتی می‌تواند برای هر بازدیدکننده‌ای با ارزش و مفید باشد تا به این نحو توانایی زیاد ایرانیان در امر تولید را دریابد، در حال حاضر شاید بسیاری ندانند که کشور در عرصه‌های گوناگونی قدرتمند و پیشرفته ظاهر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز