خبرگزاری کار ایران

با رأی مجمع نمایندگان اتاق تعاون استان اصفهان:

اعضاء کمیسیون نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۵۶

با رأی اعضای مجمع نمایندگان اتاق تعاون استان اصفهان، دو نفر از اعضاء کمیسیون نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتحادیه‌های تعاونی استان اصفهان انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اتاق تعاون، در جلسه مجمع نمایندگان اتاق تعاون اصفهان که با حضور اکثریت اعضاء مجمع برگزار شد. در راستای اجرای بند یک ماده ۵ دستورالعمل نحوه نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون مصوب انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون در خصوص انتخاب دو نفر نماینده مجمع نمایندگان اتاق تعاون استان در کمیسیون نظارت، رأی گیری به‌عمل آمد و به ترتیب آقایان محمد حسن تبریزیان و محمد علی منشوری حائز اکثریت آراء شده و بعنوان اعضاء کمیسیون نظارت انتخاب شدند.

این کمیسیون دارای ۴ نفر عضو ثابت استکه دو نفر دیگر بصورت جداگانه از طرف مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و هیأت رئیسه اتاق تعاون استان انتخاب می‌شوند.

کمیسیون مذکور به استناد ماده ۱۴ قانون اصلاح موادی از قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران(ماده ۶۸ اصلاح شده قانون مزبور) مصوب ۱۷/۲ / ۹۳ مجلس شورای اسلامی مسئولیت نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون را بر عهده داشته و مرجع بررسی و احراز شرایط داوطلبان عضویت در سمت هیأت مدیره و بازرسی تعاونی‌ها بر اساس ماده ۳۸ قانون تعاون و رسیدگی به شکایات مربوط به کلیه مراحل انتخابات شرکت‌های تعاونی و اتحادیه‌های تعاونی استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز