خبرگزاری کار ایران

به همت کانون کامیونداران و سازمان بیمه تامین اجتماعی استان اصفهان؛

مشکلات بیمه و مسکن قربانیان تصادفات جاده‌ای استان اصفهان برطرف می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۱۹۴

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان به همراه مدیر کل سازمان تامین اجتماعی اصفهان از قربانیان تصادفات جاده‌ای استان عیادت کردند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان اصفهان در دیدار از قربانیان تصادفات جاده‌ای استان با اشاره به تلاشهای تمام دستگاه‌های اجرایی از ده سال گذشته برای کاهش تصادفات جاده‌ای گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده شاهد کاهش بیش از ۱۰ هزار تصادف در جاده‌های کشور بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ داریوش امانی اظهار داشت: متاسفانه در سال گذشته بیش از ۱۸ هزار نفر در تصادفات جاده‌ای کشته شده اند و ما باید برای کاهش هر چه بیشتر این تلفات در زمینه ترافیک و آگاهی بخشی به جامعه به خصوص به رانندگان فرهنگ سازی بیشتری کنیم.

وی با اشاره به وضعیت یکی از قربانیان تصادفات جاده‌ای که از سال ۸۹ بر اثر تصادف در محور گلپایگان قطع نخاع شده بود تصریح کرد: متاسفانه این راننده عزیز در زمان تصادف تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نبوده است و این مساله مشکلات بسیاری را برای درمان وی به وجود آورده است.

امانی افزود: کانون کامیونداران استان اصفهان همواره در خدمت به رانندگان پیشتاز بوده است و مشکلات این راننده مصدوم را از طریق خیریه و تعاونی مسکن رانندگان استان اصفهان حل خواهد کرد.
مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان در این دیدار با بیان اینکه ۴ درصد از رانندگان استان اصفهان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند بیان داشت: با توجه به حساسیت شغلی رانندگان به این عزیزان توصیه می‌شود در هیچ زمانی اجازه ندهند بیمه آنان قطع شود تا از بروز مشکلت این چنینی جلوگیری شود.

وی در رابطه با این راننده قطع نخاعی گفت: طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی اگر این راننده در سال های گذشته پرداخت بیمه به این سازمان داشته باشد می توانیم این میزان را به ده سال افزایش دهیم و وی را جز مستمری بگیران بیمه تامین اجتماعی قرار دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز