خبرگزاری کار ایران

توسط اداره کل استاندارد استان اصفهان صورت گرفت:

کسب رتبه اول کشوری در پوشش اهداف سازمان ملی استاندارد ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۱۱

اداره کل استاندارد استان اصفهان، موفق به کسب عنوان اول کشوری در ارزیابی و رتبه بندی ادارات کل استاندارد استانهای سراسر کشور، در راستای پوشش برنامه ها و اهداف سازمان ملی استاندارد ایران گردید.

اداره کل استاندارد استان اصفهان بر اساس ارزیابی های سال ۹۲، با کسب بالاترین امتیاز در بین سایر استان های کشور، موفق به کسب رتبه اول در شاخص تحقق و پوشش اهداف ترسیم شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، مدیرکل استاندارد استان اصفهان، این موفقیت را حاصل کوشش همکاران پرتلاش اداره کل استاندارد استان اصفهان دانسته و ابراز امیدواری نمود ارزیابی و رتبه بندی صورت گرفته بتواند مبنای ارزشمندی در جهت تقویت هر چه بیشتر نقاط قوت و جبران نقاط ضعف قرار گیرد.

غلامحسین شفیعی؛ با بیان اینکه استان اصفهان قطب صنعتی کشور می باشد، استاندارد استان اصفهان را اداره ای با مسئولیت فراوان و وظایف متعدد برشمرد و گفت: سهم این اداره کل در توفیقات سازمان ملی استاندارد، به نسبت سهمی که استان اصفهان در عرصه تولید و صنعت کشور در مقایسه با سایر استان ها دارا می باشد، سهمی چشمگیر و قابل توجه است.

شفیعی خواستار توجه، مساعدت و همراهی هرچه بیشتر دستگاه های نظارتی و حاکمیتی در خصوص تامین اعتبارات و تخصیص بودجه و نیز امکان افزایش توان پرسنلی و کارشناسان استاندارد گردید و گفت: اعمال نظارت و کنترل بیش از ۴۰۰۰ واحد تولیدی در استان اصفهان، نیازمند افزایش استعداد کارشناسی و بازرسی در اداره کل استاندارد استان اصفهان می باشد.

وی همچنین در خصوص مصرف مصالح ساختمانی غیر استاندارد در پروژه های ساختمانی، خواستار همراهی دستگاه های دست اندرکار ساخت و ساز در استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز