خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج دانش اموزی استان اصفهان تاکید کرد:

اجرای برنامه‌های نمادین برای امر به معروف سودی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۰۶

در برهه زمانی کنونی اجرای برنامه های نمادین برای امر به معروف جایگاهی ندارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که بتوان ازسنین پایین به دانش آموزان موارد و کارکرد های امر به معروف را آموزش داد تا آنان نیز به عنوان یک الگو برای خانواده های خود ترویج امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

مسئول بسیج دانش اموزی استان اصفهان درباره ارزیابی برنامه های ستاد احیاء و همچنین همکاری های بسیج دانش آموزی با این ستاد گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای آگاهی به دانش آموزان از سوی این ارگان ها در راستای ترویج فریضه الهی امر به معروف صورت گرفته است اما باید توجه داشت این برنامه ها با تمامی حجمی که در برداشته اما برای قشر عظیمی از جامعه که دانش اموزان هستند کافی نمی باشد ولذا باید در این زمینه اقدامات بیشتری به مرحله اجرا درآید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، محمدادیب، با تاکید به اینکه نیاز است ارتباطات بیشتر و وسیع تری با ستاد احیاء برقرار شود اظهار داشت: بایستی برنامه هایی که برای روشن شدن افکار عمومی دانش اموزان در راستای ترویج احیاء امر به معروف صورت می گیرد تخصصی بوده و بر مبنای استفاده از نظرات کارشناسی متناسب با محیط وفضای مدارس انجام شود.

وی بیان داشت: درزمان کنونی اجرای برنامه های نمادین جایگاهی ندارد و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که بتوان ازسنین پایین به دانش آموزان موارد و کارکرد های امر به معروف را آموزش داد تا آنان نیز به عنوان یک الگو برای خانواده های خود ترویج امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند تا بدین وسیله این فریضه همه گیر شود.

مسئول بسیج دانش اموزی استان اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر نیاز است تا ستاد احیاء با بسیج دانش اموزی ارتباطات گسترده تری داشته باشد تا بتوان برنامه های مدونی را در مدارس در راستای این فریضه الهی به مرحله اجرا رساند.

وی گفت: در راستای نشر معارف دینی در حال حاضر ارتباطات خوبی با اداره تبلیغات و اوقاف در سطح مدارس داشته ایم که امیدواریم با ستاد احیاء شهرستان اصفهان نیز این همکاری ها وسیع تر شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانش آموزی نیز برنامه های احیاء امر به معروف و نهی از منکر تاکنون در سطح مدارس به مرحله اجرا رسانده است افزود: برگزاری همایش های سواد رسانه ای برای خانواده و مبارزه با دجال؛ تشکیل شورای امر به معروف در بسیج های دانش آموزی، تشویق دانش آموزان محجبه؛ تشویق دانش اموزان با رویکرد رعایت حجاب در مدارس، مشاوره و توجیه فرهنگ امر به معروف و غیره از جمله این برنامه ها در مدارس می باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز