خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

آماده باش ۱۰۰ اکیپ راهداری زمستانی در محور های مواصلاتی استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۵۴

با توجه به شروع بارشهای زودهنگام در استان اصفهان ۱۰۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری با استعداد ۶۰۰ نفر نیروی راهدار به همراه ۶۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین در سطح راههای استان اصفهان مستقر شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با گرامیداشت دهه «ایمنی راهها و مسئولیتهای ما» رعایت ایمنی در جاده‌ها را مهم عنوان کرد و گفت: بحثایمنی بیشتر به کاربران راه بر می‌گردد که با توجه به بررسی‌های بعمل آمده بیشترین آمار حوادثناشی از رانندگی عامل انسانی است و بهترین راهکار فرهنگ‌سازی و اصلاح شیوه رانندگی در جاده‌هاست.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محمود محمودزاده با بیان اینکه رانندگی در جاده‌ها با رانندگی در شهر متفاوت است و تجربه‌های خاص خود را می‌خواهد اظهار داشت: رانندگان قبل از سفر می‌بایست اطلاعات و آخرین وضعیت جاده‌ها را از مرکز مدیریت راهها کسب و با تجهیزات کامل رانندگی به خصوص در فصل زمستان نسبت به سفر اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به آغاز بارشهای زودهنگام، از آماده‌باش راهداری زمستانی خبر داد و تصریح کرد: راهداری زمستانی در قالب ۱۰۰ اکیپ ثابت و سیار با استعداد ۶۰۰ نفر نیروی راهدار و ۶۰۰ خودروی سبک و سنگین در خدمتگزاری به مردم عزیز در سطح راههای استان اصفهان به خصوص مسیرهای صعب‌العبور مستقر و در حال خدمت‌رسانی است.

وی ضمن توصیه رعایت موازین قانونی و مقررات راهنمایی و رانندگی از ترددکنندگان از راههای استان اصفهان خواست قبل از سفر از از طریق شماره‌های تماس گویای ۱۴۱،۳۶۶۸۶۴۴۶ و همراه ۰۹۱۳۳۲۸۸۰۰۰ که به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی می‌باشند از آخرین وضعیت جوی و راههای استان مطلع و با تجهیزات ایمنی کامل اقدام به سفر کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز